Special Offer

Author

Gay Bogel Sedang Bercumbu

Salam semua...


Tak abis-abis kan  masalah sosial skang ni. Macam-macam..Kali ni pasal gay plak.. Emm kadang tu tertanya-tanya gak aku macam mana la nak kenal gay ni. Nampak normal tapi rupanya gay. Macam mana tue... So beware la ye bagi kaum wanita. Sangat berbahaya. Emm tentang tajuk kat atas ni korang baca la sendiri berita kat bawah ni. Tgk sikit kaum mana tuh..
____________________________________________________________________________
MELAKA – Keghairahan sekumpulan 30 gay bercumbuan dalam keadaan berbogel di sebuah spa terencat apabila premis itu diserbu sepasukan penguat kuasa di Jalan Hang Kasturi di sini kelmarin.

Lebih memualkan, selepas lampu spa dibuka, anggota pasukan penguat kuasa Bahagian Pekerja dan Pelajar Antarabangsa (BPPA) yang memeriksa premis itu menemui banyak kondom terpakai dan sejenis cecair pelincir yang digunakan pasangan gay melakukan seks.


Pengarah (BPPA) Shahdan Othman berkata, serbuan pada pukul 9 malam itu dilakukan oleh BPPA selepas pihaknya menerima maklumat aktiviti seks songsang itu berterusan walaupun premis itu baru diserbu tidak sampai sebulan lalu.


“Maklumat mendedahkan aktiviti seks songsang kumpulan gay yang turut membabitkan segelintir pelajar berterusan di spa itu walaupun pemeriksaan demi pemeriksaan dilakukan,” kata beliau ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.


Menurut beliau, hasil serbuan terbaru itu mendapati empat daripada 30 lelaki yang berusia 20 hingga 50 tahun yang ditahan itu beragama Islam.
_________________________________________________________________________________

Dunia semakin berakhir, dengan pelbagai permasalahan sosial yang memerlukan perhatian pihak tertentu. Tapi di mana mereka. Bersembunyi??  Korang fikir la sendiri. Ramai orang pandai cakap tapi tak pandai nak bertindak. So bagi sesiapa yang pandai bercakap tu tolong la bertindak. Jangan cakap pakai hembus je. Fikir dulu sebelum cakap.

SUMBER: KOSMO

P/S: KENAPA PERKARA SEBEGINI BERLAKU, APAKAH PUNCANYA? BILA MASALAH INI AKAN SELESAI?? JAWAPANNYA... AKU PUN TAK TAHU...

0 Komentar untuk "Gay Bogel Sedang Bercumbu"

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top