You don’t have to be big. You have to be remarkable

Lelaki Suka Berlagak Bujang

Salam Semua..

Yeayyy.. Ari Jumaat semakin melabuhkan tirainya... Emm bleh la rest. Actually this entri aku da buat ahad yang lalu.. Cumenye tak sempat nak post je.. Emm.. Skang blogger2 sibuk untuk membuat entri pasal tsunami. Actually aku terkejut bile tgk kat fb berita pasal tsunami. Nak luruh jantung bile tgk Malaysia juga kena berjaga-jaga. Ya Allah... lindungi kami dan negara-negara lain daripada bencana alam Tsunami ini.. Amin... Kepada rakyat Jepun, Takziah dan... (speechless..)


Emm hopefully entri aku kali ni tak membuatkan lelaki-lelaki yang baca ni melenting. Ini pandangan aku dan untuk pengetahuan lelaki-lelaki yang baca entri ni "sapa yang makan cili die yang rasa pedasnyer". So kalau korang bukan lelaki seperti entri di atas tu tak perlu la nak melenting tak tentu pasal..


Aku ada terbaca status sorang junior aku di FB dan daripada post itu aku telah menukarkan menjadi tajuk entri aku yang "kenapa lelaki yang sudah berkahwin, sudah mempunyai tunang, sudah mempunyai kekasih berlagak bujang dan tidak mengaku bahawa dirinya telah pun berpunyer? Kenapa???????????"


Wahai lelaki-lelaki seluruh Malaysia yang suka berlagak bujang, apakah maksud anda disebalik penipuan status anda?? Adakah anda mencari keseronokan di sebalik penipuan status tersebut. Der, kalau da tak available tu, buat la cara tak available.. (Emo tak tentu pasal- semoga aku dijauhkan dripada keadaan sebegini).


Kadang tu aku tgk lelaki ni pantang kena tegur dengan perempuan mula la berlagak macam bujang.. Da lupa anak bini, tunang, dan kekasih. Adoii.. Kalau bini, tunang or kekasih tahu anda macam ni mesti dorang kecewa dan menyesal dapat anda... Sigh** Kadang tu susah nak faham manusia ni. Apa yang dorang nak pun aku tak thu. Ada otak, diberikan akal, fikirlah sendiri. Renung-renungkan. Aku anti lelaki yang suka mempermainkan perasaan wanita. Dan aku juga pantang dengan lelaki yang anggap wanita lemah dan dengan sesuka hati memperlakukan wanita seperti hamba.. Ciss.. Bedebah kamu!!!..

P/S: DUNIA KITE BERBEZA.
4 Comment for "Lelaki Suka Berlagak Bujang"

ahha lelaki yg da kawen..da bertunang..da berawek..tapi masih nak carik pompuan lain..bagi aku la kan..lekai jenis nih adalah lelaki yg kesunyian..xdek pompuan dia xboleh hidup

tak suka lelaki macamtu sebab saya pernah tekena..

setuju juga..sebab pnh terkena..emmmm

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog. - Hapus

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top