Special Offer

Author

Stubborn in ME



YES I AM STUBBORN..

Salam Semua...

Panas sungguh hari ni sepanas hati dan darah yang sedang mendidik yang secara tidak langsung telah mengakibatkan jantung aku bagai dicucuk-cucuk. Damn it.. Sometimes aku da letih nak bagi peluang tp still benda sama jugak happen.. Tapi aku pun bodoh sebab dah terang lagi bersuluh yang kau bodoh pergi percaya tu kenapa (marah diri sendiri)


Saat entri ini ditulis semestinye aku berada dalam ketidakwarasan dan dibawah paras normal rasional akal. Aku menggunakan emosi untuk meluahkan apa yang aku rasa. Aku mencari di mana titik Katarsis tapi ku tidak ke temu. Aku inginkan pantai untuk bertengkar suara,.bertempik dengan ombak. Arghh manusia ni kebanyakkan sama je perangai.. 

Kadang aku rasa buat baik pun tak guna. Bukan minta dibalas dalam material tapi cukuplah sekadar dengan masa and jugak mannerism.. Respect me and i'll respect you. Salah eyh? Fine.. I respect you but respect me too at the same time.. Susah sangat ke? Nak suh orang hormat tp diri sendiri pun tak pandai nk hormat diri sendiri susah la wa nk ckp. Bile kesedaran tidak ada dlm diri payah la nk tolong. Watever.. Malas nk fikir

Bersempena dengan tajuk yang degil ni aku akan bertindak diluar batasan kedegilan aku.. Sapa suh petik aku punye suiz degil. Nak tgk sangat kan.. Now I'll show u.. Penat dah aku nk mengalah, nak bertekak sudahnya haram jadah.. Weehoo.. Chow..

P/S: Mencari Equilibrium... 


Tag : personal
0 Komentar untuk "Stubborn in ME"

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top