Special Offer

Author

Awan Bengking

Assalamualaikum

Terima kasih those yang  mengomen di entri [Nampak tak apa yang aku nampak] .See gambar bawah ni.. 


Nampak kan awan menyerupai perempuan tua like wizard gitu yang bengking. Tapi lain orang lain cara pandang kan? Kalau ikut mata aku, aku nampak rambut, nampak mata, nampak hidung, nampak mulut or mungkin juga dagu atau janggut. *or lagi atau lagi. konpius plak.. Setiap kali tgk awan, ni la keje aku. Suke bentuk-bentuk kan awan. Tapi awan kat atas ni aku snap sambil jalan. Lepas tu bile view photo balik baru perasan.. Heee...

Siang tgk langit, 
Malam tgk bintang, 
Ayam goreng hangit, 
Makan ubi kentang.. 


P/S: Yeayy esok Jumaat... 
9 Komentar untuk "Awan Bengking"

a;ah laa..nampak..!
bila nanie tunjuk mcm ni baru perasan..!

Nisa tengok banyak3 kali baru nampak rupa tu..hehe..

rmbut dia kmbngkan?yeayy ayu npk.hehe

Tengok dua tiga kali baru nampak.

kena tgk byk kali bru dya perasan...hihih

huwaaa, kenapa i tak nampak? teruk betul la i ni.

Owhhh! Da nampak. Rambut dea keriting & kembang. Hehe

hee. tulahhh nmpk garang je muke nye. ;)

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top