Special Offer

Author

Di Tengah Kota

Assalamualaikum

Petang mcm ni enak kalau pekena teh o panas ngan pisang goreng, keropok lekor, ubi goreng, cempedak goreng. Watchaaa.. Semua benda kolestrol. Tapi memang itulah yg masyarakat Malaysia suke. Betul tak?


Petang ni jiwa Alleycats sat. Layan lagu "Di Tengah Kota" memang ngam ngan life aku skang. Apa boleh buat family jauh... Harapkan Lurviey je yg sentiasa menemani tapi bukan 24/7 la. Nasib ari2 leh call ckp ngan mama. Alhamdulillah.. Btw korang tau tak, tiket bas nak balik kampung utk raya da habis!!!!!!!!!! Huarghhh.. Belum raya lagi tapi tiket da abis jual.. Huh.. Pening jap kepala otak aku. Mintak la ada tiket 17hb. 

Jom layan lagu Alleycats.. Terima Kasih *ala2 Alleycats

 
P/S: Kata UAI kite hidup kena baik ngan org unless mayat kite leh bergolek masuk sendiri dlm kubur :)
 
9 Komentar untuk "Di Tengah Kota"

teringt soalan mmber foreigner ym dr Syria.Why malaysia kuat mkn?haha...hmpeh!

setuju pada ayat, kalau xtahu, kau akan tenggelam..

mmg itu realiti di tengah kotakan..
xpandai bawa diri..habis...

hurm... makan2 tu sedap... tp mengemukkan... tp tetap suka jgk :)

btw, harap2 ade la tiket bas tuk balik beraya...

dah habis? belum puasa lagi tiket dh habis..huhuhu

uik posa pon belom.. tiket dah habis... nak buat camner tu huhu dtg beraya rumah mak dara je lah nnt ye hehe

deqla siap nyanyi2 lagi lagu tu.... hihi... nice word la dear...

cantik kata2 tu..nice narneiy..hidup merantau mcm kita ni mmg byk dugaan kan ;-)

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top