Special Offer

Author

Home Decor #1

Assalamualaikum...

Hi peeps.. Ramai betul blogger bercuti dri update entri ye. Sampai aku buntu nk terjah sapa. Nasib ada twitter. Leh tweet2 ngan blogger yg ohsem.

Sapa suke decor rumah? Kalau suke mesti byk duit abis kan? Me? Akan dtg kot. Skang masuk kat tempat yg ada brg utk decor pun bikin aku nangis and gile melekat dlm kedai tu. Nasib duk hostel. Sempat snap dua gmbr je. Layan je la apa yg ada. Nanti ada lgi aku up lagi :)

10 Komentar untuk "Home Decor #1"

akak pun sk deco2 umah ni.. tp skrg ni duk umah sewa so, xdalah nak hias cantik2nya.. tunggu umah sndiri br best + skrg ni ank pun kecik lg... hihii

suka jugak tp tunggu ada rumah sendiri dulu la. ;)

x minat sangat..sebab susah nak jaga..huhu..
tapi suka tengok rumah yang ada semua benda tuu..:D

eh samalah. saya pun suka tengok semua tu tapi kalau boleh biarlah ada rumah sendiri. senang nak hias-hiaskan..;D

kalo bab deco2 ni hubby deqla lg terer dr deqla...hihi...

kalau mak tengok ni...konfom suka.

br smpt terjah nani..hehe..cntiklah teko no 1 tu..hehe

teko tu cantik..memang teringin nak beli teko jenis macam tu..

teko tu lawa..geram plak dya tgk..

sukee..tapi belum ade rumah sendiri. kalau de rumah sendiri senang la..
nak deco umah mak abah ni, nanti de yg xkena citarasa lak..hihihih

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top