Special Offer

Author

Kisah Hidup Saya- Part Two

Assalamualaikum

[Part One]

Hi kawan-kawan, hari ni saya nk ckp pasal hari mula-mula saya bertemu dengan tuan saya. Tgk lah gmbr saya kt bawah ni. Comot sgt. Da mcm bayi kena buang. Nasib saya ni binatang. 


Eeee.. Bencilah saya tgk gmbr ni. Buruk sgt.. Tapi skang saya da cantik, comel. Walaupun bukan dari keturunan kucing parsi kan. Janji saya happy. Mana taknye. Makan dapat, tidur tempat best and siap dimandikan lagi. Makan dipinggan, minum dicawan, tidur atas tilam, kadang-kadang kusyen. Heaven kan?


Kenyang saya dpt makan. Bile saya nk makan saya naik atas rumah dan cari makanan saya sendiri. Tak perlu nak tunggu orang bagi makan. 


Saya dan REDBULL? Bukan saya la minum. Tapi kan saya makan durian. Sedap.. Siap tahu lagi kat mane durian tu disimpan. Hidung saya kan peka pada bauan. Durian mestilah disimpan di dapur. Saya pun ke dapur.. Dan satu tragedi yang boleh meragut nyawa saya terjadi...

Bersambung....

P/S: Nak tahu kena tunggu..


Tag : emovere
9 Komentar untuk "Kisah Hidup Saya- Part Two"

tentu opoq hampir nak kena hempap dengan duriankan..! hihihi..

siap minum dapat cwn lagi tu.. mmg terbaiklah opoq...!

hahaha okeh! sedang menanti sambungannya

bole buat novel ni nani. opoq dari kecik sampai besar ye? bole buat tribute. :)

comelnye meow... minum pakai cawan yer nanie? haha.. kalo kucing deqla kan, bole lak dia p tolak cawan tu smpai tergolek, dia saja nk bg air tumpah so senang dia minum..haha

hihiii wah... siap mkn doyan yer... :-)

mkan durian? bunga dan bello dya pun mkn durian..tpi bagi rasa sikit je..kalau x pasal2 mati..hahah

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top