You don’t have to be big. You have to be remarkable

Update Perubahan Selepas Dua Bulan Guna Derma Roller

Dermaroller malaysia, Dermaroller price, Acne scars malaysia, Dermaroller online malaysia, Dermaroller Malaysia review, Dermaroller Watsons walaysia, Dermaroller treatment Malaysia, Dermaroller Malaysia murah



Assalamualaikum..

Masih ingat previous entri tentang dermaroller? Boleh lihat entri First Impression & Review Derma Roller 0.5mm .(klik link)

Orait, I'm not sure dah berapa kali saya dah guna derma roller mungkin dalam enam atau lapan kali. Sebab saya ingat first two weeks saya guna dengan kerap bout two times a week. Alhamdulillah lotsa progress walaupun saya tak apply any special cream or serum on my face. Hanya pelembab sahaja.


Kat bawah ni gambar yang kiri sekali adalah gambar after my 1st session. Dan keesokan harinya saya dapat rasakan ada bengkak kat pipi saya sebelah hidung which means jerawat akan muncul. Ada review yang saya baca kata it's normal kalau first session tu breakout and kulit jadi kering. 


Gambar yang hujung kanan tu gambar last week. Dari gambar boleh lihat progress especially parut. Damn I hate to see those scars. Parut yang berlubang walaupun tak dalam pun dah getting better. So it works la kan! Kalau yang bintik hitam kat pipi tu memang dah ada since form berapa tak ingat (ada 5 dot dot kat pipi) Pakai produk apapun tak hilang. Tapi tak de la muka rabak naik jerawat macam sekarang. Huhhh!


2 Comment for "Update Perubahan Selepas Dua Bulan Guna Derma Roller"

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top