You don’t have to be big. You have to be remarkable

My Second Derma Roller 1.0MM

Assalamualaikum...

Hello saturday.. Be nice.. Nak fokus on record je today cuz lotsa thing yang pending. Alhamdulillah parcel derma roller selamat sampai Malaysia hari Ahad. Tapi sebab Isnin cuti hari wilayah dan Selasa hari Thaipusam, Rabu baru dapat parcel. Batch 5 ni saya selit untuk diri sendiri jugak. Upgrade dari 0.5mm to 1.0mm. Terus settlekan order and pos pada customer. Puas hati sangat dengan servis DHL walaupun mahal tapi berbaloi sebab cepat dan pantas. Ini baru betul laju (1-3 hari dah dapat barang). Khamis order, Ahad dah sampai Malaysia. Pernah gune EMS tapi problem barang return balik kat supplier. Ntah apa masalah apa reason pun tak tahu.

Yeayyyy.. Dah dapat jugak yang 1.0mm. Jarumnya agak panjang. Persoalannya sekarang, perlu ke nak guna numb cream untuk 1.0mm ni? Kalau 0.5mm memang tak sakit. Guna ais je la untuk kebaskan muka. Lol..Maybe next friday nak rolling guna jarum 1.0mm ni. So sempat la nak heal sabtu dan ahad tu dari muka merah-merah after rolling. Hee..


Btw, next batch nanti nak open order untuk 3 in 1 derma roller. Lagi jimat sebab dapat yang 180, 600 dan 1200 needles. Warna pemegang pun lebih menarik (gold dan silver)

Secara keseluruhan, sepanjang guna derma roller saya puas hati sebab parut pun cepat pudar walaupun tak guna serum atau any treatment cream. Bayangkan kalau guna serum, mesti lagi cepat dan superb kan? WAJIB ada dan pakai selepas rolling adalah pelembab. Kulit muka saya after rolling muke akan kering, jadi memang wajib pakai pelembab.

Entri berkaitan derma roller seperti dibawah ini

Have a great weekend!
2 Comment for "My Second Derma Roller 1.0MM"

Yeay dah upgrade 1.0mm..selamat ber-roller dgn roller baru..

nak cuba..tapi takut..sakit die mcmane..mcm kena cucuk jarum mase wat facial tu ke...

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top