You don’t have to be big. You have to be remarkable

Nescafe Latte Mana Pilihan Korang

 Assalamualaikum 

Nescafe Latte Mana Pilihan Korang | Sapa penggemar nescafe kat sini ? Aku baru je habis cuba kesemua jenis nescafe latte ni. Pilihan nescafe latte yang ada , Caramel, Hazelnut, Milk Tea dan Mocha. Sedap ke? 

Antara keempat empat Nescafe Latte ni, yang paling aku suka Nescafe Latte Caramel. Rasanya pahit pahit manis ngam dengan citarasa aku. Hazelnut pun ok juga tapi tak sesedap Caramel dan semestinya Latte Hazelnut ada bau kekacang. 
 
Milk Tea dan Mocha memang tak akan menjadi pilihan aku sebab memang tak sedap. Memang aku takkan repurchase.Mocha bagi aku rasa sangat plain, tak tahu aku nak describe by words macam mana dan milk tea tu macam tak sempurna gitu rasanya. Hehe.  Kalau teringin nak milk tea, pilihan aku Old Town White Coffee punya lagi best. Korang dah cuba ke?


 

Tag : food
7 Comment for "Nescafe Latte Mana Pilihan Korang "

Tak pernah lagi minum kak naniey sebab tekak tak ngamm >.<

Semua yang nani tunjuk ni akak pernah try.Tapi semua ni akak tak berkenan.Akak lagi suka yang original & rich jer😅.Paling tak boleh masuk yang hazelnut tu.Hu3

k ret suka mocha n caramel hehe :)

pernah rasa yang mocha je... yg lain belum cuba

xpernah cuba lg minum hat ni naneiy..blh cuba nnt :)

Akak suka yang Mocha and Hazelnut..tapi x leh amik selalu...

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top