You don’t have to be big. You have to be remarkable

Perfume Murah Serendah RM9 Di Zacopa Malaysia

Zacopa Malaysia | Perfume Murah Malaysia | Original Perfume Murah | Branded Perfume Original Murah Malaysia


Assalamualaikum 

Tengah hari tadi nak keluar tengok kat box surat/parcel ada surat untuk saya. Yeayyy dah sampai sudah perfume daripada Zacopa Malaysia. Tak sah kalau keluar tak sembur perfume. Sekarang ni ada macam-macam jenis perfume, ada yang mahal ada yang murah, ada yang tahan lame, ada yang tak. Emm rambang hidung nak pilih perfume ni. Lol...  

Kalau saya, saya prefer perfume yang mampu milik dan pastinya tahan lame. Sembut sekali je sampai ke esok lusa tahan. Hehe.. Yes memang ada perfume yang tahan sampai dua tiga hari tak hilang baunya. Saya dah test dua tiga tahun lepas. Memang fav perfume saya. Tapi nanti la next entry saya kongsikan.

Zacopa Malaysia menawarkan pelbagai jenis wangian serendah RM9.90 hingga RM580. Fuhhh.. So boleh pilih-pilih kat website Zacopa. Yang kat bawah ni macam best je, macam tertarik je.

Makin bertambah list perfume fave lepas ni. Fave saya Ralph Lauren Romance, Black XS Paco Rabbane, Escada, Davidoff Coolwater, Enchanteur,  Avon Vanilla & Far Away. Apa fave perfume kalian? 
Thanks Zacopa Malaysia #zacopalove 

Terjah website Zacopa 

 

1 Comment for "Perfume Murah Serendah RM9 Di Zacopa Malaysia "

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top