Special Offer

Author

Naomey Kambell

Assalamualaikum...

Fuhhh penat badan.. Alhamdulillah selamat sampai KL, selamat sampai hostel. Ingatkan mlm ni dpt BW tpi lappy lak Lurviey tak bawak. Serious wa bengang tahap bengkok besi.

Da tak boleh gomol2 Opoq. Hehe. Tp tanda kuku Opoq byk kat tangan aku.. Naomey Kambell ni kucing yg ntah sesat dri mane tetiba ada je lepak lt rumah aku. Tapi x bawak masuk rumah la. Just kasik makanan Opoq kt dorang. Dua2 ni gedik manja. Suka gesel2... Pantang pintu rumah terbukak.. Cepat je si Naomey naik rumah..

Cepatnye masa berlalu. 10 hari kat rumah rasa mcm kejap. Tiada lagi hutan hijau yg ada kini hutan batu. Penuh dengan tekanan.. Wa tertekan!!! Apapun perjuangan masih belum tamat. :)
8 Komentar untuk "Naomey Kambell"

Waaa..de kucing baru laa... :)

Selamat kembali nanie.. :)

winduuuu..heee.. :)

selamat kembali nani. :)
amboi nama artis tu yg tak tahan. kikiki..

owh..2 ekor..igt sekor td..haha..

masa skarang laju je bjalan kak nani..x merasa pon..huhu..

hamboii. nama macam model!

hehe.

naniey lek lek lahh, bila naniey bosan, nnt naniey banyak masa nak jenjalan blog dan bertwitter bersama2. :)

macam belang kat umah kina..huhu:)

comel..

cumilnyer..akk alah ngan kucing..mesti bersin kalau dekat..huhu tapi suka tgk n bg makan kat kucing

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top