Special Offer

Author

Khas Untuk Anak Dara

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Tajuk tak menahan kan? Khas untuk anak dara. Hehe.. Ada sesapa yang akan menamatkan zaman dara tahun ni?? Jangan lupe jemput iolss ye. Especially kalian yang dlm list wajib terjah tu. Jemput tau.. Datang tak datang tu lain citer.. Hehe..

Adakah ciri-ciri suami pilihan kalian seperti di bawah? Rasanye semua meletakkan ciri-ciri kat bawah ni kot. Tak tahu la plak kalau ada yang meletakkan ciri-ciri suami pilihan, kena bawak kete batman, ada motor ninja kawasaki, rumah atas bukit, hantaran kena gempak. Adehhh.. Hakikatnye ada perempuan mcm ni. Emmm..


Halakan mouse ke gmbr utk paparan jelas.

Suke tgk gmbr kat atas ni. Rumahku Syurgaku. Selalu je tulis dalam buku latihan garis satu darjah satu dulu. Keluarga bahagia bukan cukup dari aspek material semata-mata tetapi aspek dan pengisian rohani dalam sesebuah keluarga. 

Anak-anak dara yang di sayangi di kasihi sekalian jom baca doa ni.

'Allahumma Sakhirli Zaujan Solihin Yakhtibuni Wayatazauwajubi Wayakunu Sohiban Li Fiddunya Wal Jannah'

Maksudnya: Ya Allah Ya Tuhanku, pilihkan daku suami yang soleh, dia yang meminangku dan akan mengahwiniku, serta jadikanlah dia sahabatku didunia dan disyurga kelak. Aameen.



P/S: No p/s


17 Komentar untuk "Khas Untuk Anak Dara"

Love this. Moga2 kite dpt suami dikalangan yang baik2.. ;-)

Bila baca tang kete batman, kawasaki ninja tu teringat penah baca status fb sorang budak ni..
Bakal suami "mesti" pakai moto double RR, helmet Arai katanya... =D
Macam2 budak sekarang....

Betul nani, nak cari suami kena pilih yang betul2, kita nak hidup dengan dia kalau boleh sampai ke akhir hayat......

amin amin. moga ketemu jodoh yang mendapat redha ibu bapa dan seterusnya redha Allah :) betul??

InsyaaAllah keyrah tahun nie . .hee kompem akan jemput sis :)) . nak amalkanlahh doa tue, :)

amin...moga dimakbulkan doa kita ;)..tgu turn nani dlu..hihi

p/s;aha lma tak jnguk twitter nani.hihi

harap2 nnt ada entry khas untuk Mak Dara pula ye hehehehehehe ;)

amin...so mak dara mcm akak x le baca lah kan..ahaks!!

semua nk ciri2 suami pilihn tu..ada ke org yg kaki pukul..mmg xde lh kn..

terima kaseh atas doanya nanie...
nur nak amalkanlah... :)

heheheehe betul2 :)
tips yg sgt berguna..
ciri2 yg tepat tu..

Hohohoho…siapakah jejaka pilihan naniey

Ameen..in shaa Allah nak jugak mcm tuu..;)

Dah lama hilang dara..eh boleh lak cam tu...hihihi

kalau boleh nak pilih yg macam tu lah. hihihi.. tp macam susah je.

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top