Special Offer

Author

Random Post

Assalamulaikum...

Random post je. Dpt gmbr ni from FB and reminds me zmn kanak-kanak dlu. Seriously tersenyum je ble ingat balik. Sapa penah main cepat ngaku!!! Ke ada yang malu nak mengaku? Or ada yang malu jadi anak KAMPUNG? Fakta: ada segelintir mereka malu utk mengaku mereka dtg dari kampung. Wahaha. Geli hati mcm kena geletek plak. Emm biarkan mereka yang lupa diri tu.

Lambat skit up entri sbb ari ni saya tak sihat. Dtg ofis kejap then amik MC balik rest. Awal2 tahun da tak sihat. Semalam sihat tetiba tak sihat lak pagi ni. Kenapa?? Sebab Allah da bagi. :) Hope esok da sihat sepenuhnya. Aameen..

18 Komentar untuk "Random Post"

hahahaha. lawak laaa gambar tuh. musuh??? huhuhu

pernahhh....!
syok oo main ni...
budak2 sekarang tak main dah..sebab umah suma pakai sopa..hihii....

nanie..moga cepat sembuh ya..!

AJ selalu buat macam khemah....
Letak 2 kerusi kat hujung2 pastu sangkut selimut buat bumbung....
Hahahahaha....

kenapa nak malu dari kampung kan? deno duk kampung.. rumah kat kampung :) zaman budak2 paling best sbb selalu round kampung.. mandi sungai, masuk sawah, mengail, kejar lembu, kena kejar kambing.. macam2.. hihi..

susun kusyen? selalu sgt buat dulu.. main dengan kakak konon tu rumah... haha^^

p/s: naniey tak sihat? semoga cepat sembuh ya.. jgn lupa makan ubat tau :)

hahaha. jap. nak rewind balik!

mcm pernah je kat kg. men dengan sepupu ;p

hehehe dulu kita main gak dgn sepupu lelaki. lepas tu kena marah dgn mak sebab sepahkan rumah.... nak bagi dia terletak tu payah. cehh konon macam hebat lah dapat buat dia stabil. hahahahaah

Ha ha..opkoz penah..Khalish pun skang suka main camtu gak..

zaman bdk2 dulu selalu buat main mcm tu hehehe

dya pernah buat..haha.bkn bwh kerusi je tpi dlm almari pun pernah..hahah

Yeaaaaa.....CiM lah tu. Kami 3 bradik main kombat2. Masa tu 3 jer sbb adik yg bawah CiM ni beza 6 thn. Huhuhu....miss that momment

akak pnh main!! hahha... bestnya zaman kecik2 dulu... zmn skrg, dorg tau ngadap laptop je.. hihii

dulu zmn kanak2 selalu main ni.. hihii

teringat pula selalu sorok bawah katil dulu

Hahaha..siyes deqla penah main gak dulu...ape nk dimalukan..org mcm deqla yg membesar kat bandar pun main gak tau... ;-)

Akkpun main gk.rasa seronok plak bla dok bwh kusyen2

pernah!! pernah!! main khemah2 mcm AJ ckp pon ye jgak..=D

sekarang pun main lagi dengan potet. syok tuuu.. huhuhu..

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top