Special Offer

Author

Doa Memohon Ketenangan Jiwa

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Salam Sayyidul Ayyam sahabatku sekalian.. Maaf sempat saya tak sempat terjah kalian lagi. Esok saya boleh terjah kalian sebab esok cuti.. 

Emm... pernah rasa jiwa tidak tenang? Pusing kiri tak kena.. Pusing kanan tak kena... Berdiri rasa resah.. Nak tidur tak boleh.... Syaitan duk bermain halus di dalam jiwa tu.. Tu yang rasa tak tenang tu.. Seperti yang  kite sedia maklum sebagai seorang Islam... DOA adalah SENJATA kite. Jadi bacalah doa mohon agar jiwa kite tenang.. Syaitonnirrojimmmm ni memang akan cuba sedaya upaya menyesatkan anak Adam.. 



Moga perkongsian ini berguna utk kalian dan juga utk saya sendiri.. Aamiin Ya Rabb..


P/S: Busy day... Busy life.. 
P/S/S: Teringat kat kembar Kak Ton (AJ). Hehe.. 


9 Komentar untuk "Doa Memohon Ketenangan Jiwa"

pernah jugak, buat ape pun serba tak kena. thanks share doa ni.

Salam Jumaat Nani. ;)

Sangat berguna. Btw, thanks for sharing :)

Semoga diberi ketenangan jiwa naniey... =D

insyaAllah, akan manfaatkan doa ni sebaik mgkin.. :)

terima kaseh sudi berkongsi nanie.. :)

Hidup kita ni mmg sentiasa didampingi syaitan kan..huhh...doa mmg senjata utk nyahkan mereka ! ....kohkohkoh...terbatuk AJ bila nanie sebut kak ton.... :p

kak ton muda tue..hehehe...tq share doa..wah header tue cutelah

husna save doa ni ye utk bekalan..=)

Semoga hamba Mu ini diberi ketenangan jiwa .Ya Allah berikanlah hidayah kepadanya juga

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top