You don’t have to be big. You have to be remarkable

Fusion, Herbal & Blooming Tea

Assalamualaikum..

Mulakan hari dengan positive thought. Orait.. Entri hari ni tentang tea. One of my fav tea tapi macam susah nak cari sekarang. Dulu beli kat AEON tapi skang bile cari tak jumpe. Google ada yang jual online tapi mahal la pulak.Dua kali ganda dari harga beli ni.



Setiap teh ada khasiat sendiri. Teringin nak try chamomile tea tapi tak de. Grr.. Nak try rose tea tapi bile bace die tulis untuk perempuan yang ada masalah menses yang tak teratur macam tu. Saya tak de masalah tu jadi tak perlu cuba and tak berani cube. Lain plak nanti jadinye..





Time keje dulu selalu je time CEO balik Malaysia, he promote minum tea bagus untuk kesihatan, bagus untuk kulit (mentang mentang me ada masalah jerawat), antioksida bla bla bla.. Then masa went out meeting dengan him and colleague after dah lunch then he order fusion tea. Die plak yang excited showing is blooming flower. Lol. Cantik kan? Rasanye? Plain je..



Nak minum teh pun ada caranya. Nanti ada masa saya kongsi next entri. Dan setiap teh berbeza-beza khasiat. Anyone tau mane nak dapat daun teh yang fresh kat KL? (Tanpa perlu ke Cameron Highlands)
0 Comment for "Fusion, Herbal & Blooming Tea "

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top