Special Offer

Author

Spontaneous Weekend: DIY Envelope

Assalamualaikum

Ari ni ari yg membosankan. Spontaneously I took a blank sheet of a black paper, and..... Ok, aku nak buat envelope utk letak kat ofis aku. So that I can put all the reminder dlm envelope tu. 

Barang-barang yang aku guna utk buat envelope. Sesungguhnya aku amat suka DIY :)
 

Tak sampai 30 minit da pun siap.. Mudah kan. Sedap mata aku memandang. Mata korang aku tak tahu la. Janji ada tempat aku nk simpan reminder aku. Tak de la semak meja aku. 


Close-up sikit. Nampak kan..

Da settle.. Aku tengah pening kepala and mula berfikir "susah rupanye jadi orang dewasa ni". And mula rasa diri ni makin tak terurus.. Ish... Kenapa serabut sangat nih.... 

P/S: Tarik nafas... hembus.... :)
Tag : DIY, emovere
1 Komentar untuk "Spontaneous Weekend: DIY Envelope"

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top