Special Offer

Author

Borang Maklumat Balik Kampung-PDRM

Assalamualaikum

Oooo Ooooo balik kampung....
Salam 18 Ramadhan semua.. Tak nak membebel panjang2 la hari ni..

Attention



BORANG MAKLUMAT BALIK KAMPUNG:

Sempena musim perayaan yang bakal tiba, ramai yang akan meninggalkan rumah utk pulang ke kampung halaman. Lengkapkan Borang Balik Kampung ini bagi membolehkan pihak polis membuat pemeriksaan dan rondaan. Borang boleh di dapati di [www.rmp.gov.my]

Tambahan*
Sesapa yang membela binatang tu bawak la balik tak pun tinggal la kat sapa2 yang boleh dipercayai. Bukan buang ditepi jalan dan menjadikan alasan balik kampung tak de orang nk jaga. Grrr... 


P/S: Mood raya belum sampai lagi...



11 Komentar untuk "Borang Maklumat Balik Kampung-PDRM"

salam 18 Ramadhan :)

Mood raya tak smapai lagi?.. MOod Raya Ros dah ada dah ni.. hihihi

mood raya saya dah lama sampai..:)

salam 18 ramadhan juga...bagus gak mcm tu boleh tinggal rumah dgn selamat sikit kan :)

mood raya kat qalief jer lebih :)

saya tinggal kt kauters jek..brg2 beharga semua angkut..

boleh isi gak ni.. :)
bulat, nur tinggal je..
tapi kurung dalam rumah..
dengan makanan yg byk..!

nanti blhlah kita beraya di kg tanpa risau pk umah.. :-)

penting ni utk yg bakal balik bercuti.

salam 18 ramadhan nani. ;)

deqla x yah isi sbb kat KL jek.. hihi..

bunga dan bello dya bwk sekali blik kampung..hihih

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top