Special Offer

Author

Pilih Satu Antara Dua Belas

Assalamualaikum

Di petik daripada Harian Metro Online via FB tanpa diolah kembali.. 


Jinan Huang, seorang ibu yang berumur 33 tahun, melahirkan bayi kembar 12 di Shanghai pada hari isnin yang lalu. Jinan, sekarang ini dalam keadaan stabil setelah proses melahirkan selama 31 jam, diberikan peluang selama seminggu oleh kerajaan untuk memutuskan seorang bayi yang akan dipilih untuk dibesarkan.

“Saya bersama suami belum boleh memastikan pilihan,” ujar Jinan yang bercakap kepada wartawan beberapa saat setelah kelahiran yang ajaib tersebut terjadi.

“Tetapi kami telah mempertimbangkan dengan serius untuk membesarkan seorang bayi lelaki yang lahir pada urutan ke dua. Dia adalah bayi paling berat dan oleh kerana itu kami berharap bayi tersebut akan berumur panjang dan kelak boleh menjaga kami di usia tua nanti.”

Sumber: Harian Metro Online

P/S: Memang speechless.. 
17 Komentar untuk "Pilih Satu Antara Dua Belas"

lahir 12 orang, tapi kena pilih sorang jer. ada ke macam tu -..-

kalau tak nak... bg kat aq je lah... ramai lg yg tak de anak tp nak kan anak...

huh .. giler maraton ...
rezki dari Allah ...

ni baru boleh buat pasukan bola..haha

kalau dekat dah lama nur amik satu, daripada di biarkan kena lempar...
bodoh betul negara tu..!

kejamnya. biar jelah diorang hidup.

Ya Allah kesiannya. tak sukalah undang2 bodoh tu. kalau tak suka bagi kat orang yang memerlukan jelah. haih geram. saya tak nak pilih2 nak semua..;D

negara diapunya ploisi cmtu..camana la agaknya kalau negara kita kan.anak tu rezeki tapi bg drg....sng2 je kene main pilih2

mmg ramai..knpa erk tak blh plh semua..nk sema klu cmni..hehe

btw, header baru tu menggoda, ouchhhh!

tak patot.. penat2, sakit2 branak smpai 12 tp kena pilih satu jek? biar betikk...

undang2 yg mengarut..ksian tul yg 11 lagi

Masya'Allah, banyaknya. Yang 11 lagi mau dibawa kemana?

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top