Special Offer

Author

Don't Underestimate Me

Assalamualaikum

Damn so bengang la with those peeps yg sgt suke masuk campur hal orang. Please la. Mind own your business!! 

Pernah tak orang underestimate korang? Aku? Mesti la ada sebab tu tercipta entri ni. Susah bile orang bajet bagus and mula meninggi diri. Kang bile ckp kang mula la ckp aku tak sensitif ngn keadaan masyarakat majmuk di Malaysia nih. Susah betul kalau jenis spesis yang mudah lupe diri and bercakap pakai hembus tanpa fikir panjang.





Quotes yang memang ngam ngan aku punye personality. Seriously rasa nk meletup2 je bile orang underestimate me. Hey, u sapa nak underestimate me? 

  • Don't judge me until you know me, don't underestimate me.

  • Never underestimate the less importance jobs. Sometimes, it's these jobs that make the whole project a success. 

  • Don't underestimate anyone around you. Everyone has the power to surprise any one at any point of time.

  • Never underestimate the pain of a person, because in all honesty, everyone is struggling. Some people are better at hiding it than others. 


Senang citer, masing-masing punye kelebihan dan kelemahan. Jangan sedap mulut je nk ckp. Tak kira la kau cina melayu india ke. Kau hebat mcm mane pun, ingat sikit itu semua pinjaman je. Bile-bile je kau boleh hilang. Tak payah nk bangga sgt lah belajar tinggi kalau ckp pun tak pandai nk guna otak. Belajar sikit silang budaya. Tau sikit 'lapik mulut' bile mengeluarkan kata-kata. 

Last but not least, entri peluahan rasa. Korang pernah kena? 

P/S: Tak yah nk hidung tinggi sgt la walaupun kau memang hidung tinggi :P



10 Komentar untuk "Don't Underestimate Me"

sabar sis.. sometimes, org mmg suka judge macam2 tanpa tahu inti sebenar.. just like u said, semua org diberikan kelebihan & kekurangan .. jgn sesekali pertikai sebab semua tu dari Allah SWT.. ^_^

abaikan je org mcm ni.. mmg nymapah org yg tinggi diri ni...

sabar2.. haisshhh geram kan org2 mcmne.. buat bodo jekk..lagi dilayan lagi suka la dia..

mcm2 orng da kan nani..kdg2 tu blm knl lg dh judge kta..mmg slh,baik knl dlu bru tau cmna..

jangan bengang2... ^_^ sabar lah.. org nieh mcam2 ado.. =)

buat sakit hati je kalau layan org mcm tu..sabar ye nani

org camni mmg dah xde keje lain..sbb tu hal tepi kain org pun nk amek tau.. smpaikan kain sendiri lupa nk selak entah berkudis, berkurap betis tu tu pun xtau...yela, sebokkan hal org je kan...huhh

SABAR DEAR ... JGN AMIK KISAH SANGAT ..

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top