Special Offer

Author

Apa Kata Anda: Perbelanjaan Bulanan

Assalamualaikum

Salam Jumaat sahabat sekalian...
Hari ni aku nak dapatkan respon/pendapat kalian terhadap perbelanjaan bulanan. Lain orang lain cara belanja kan? Bagi orang bujang dan orang kahwin pun lain jugak kan? Tapi mcam mane kalian\ menguruskan kewangan dan adakah ianya cukup dengan gaji yang kalian terima setiap bulan? \



Sebenarnye aku tertarik dengan gambar di atas yang dipetik dari Facebook.

Sharing is Caring... 

P/S: Perlukah aku hantar surat resign??

11 Komentar untuk "Apa Kata Anda: Perbelanjaan Bulanan"

haha..mmg klu ikutnya sik jer tak cukup tapi boleh kawal..kna kurangkn lah keperluan mcm susu tin2 tak perlu.pempes n susu anakpun perlu..mcm merah susu tepung start 2 tahun baru consume.so lain alternative bg susu badan..mmg takperlu bg susu 2 tahun..so skang baru beli..kena pandai carik masa promosi..dutchlady nyer susu kadang bila promo 18++ jer harganya..minggu lepas lagilah 17++ jer harga so beli tok sebulan atau 2 bulan terus..jimat..

tang makan2 kenalah kawal bagi perbelanjaan jimat cket..hehe..

tamg pempeslak kena ajar anak cepat2 free diapers baru lagi jimat..mcm merah mlm jer pakai..so mmg tak luak sangat pempes..mmg kena kawal pbenjaan kalau tak takleh menimpan..huhu

klau pikir berdasarkan gmbar tu mmg ye tp rsanya klau pndai mengurus in sha Allah boleh kak..=)

hehe kena bijak mengurus, alhamdulillah setakat ni anak sorg cukup lagik kot, tak taulah akan dtg..tp rezki tiap2 anak kan tetap ada..insyaAllah semua okay.... =)

selalunya cukup utk belanja cuma utk menyimpan tu agak susah. masuk ke lain dulu. huhu.. that's why kena commit savings yg mmg wajib tiap2 bulan masuk. br la ada simpanan.

boleh kot..Kalau bujang dan bijak menguruskan wang..

nur pun dalam proses jimat cermat juga ni nani..tapi susah la nak bendung..huhuhu..

bulan ni..overlimittttt..!

Paling kurang 3000 sebulan bg kami sekeluarga..fenin fenin.,

in shaa Allah ckup utk ciksu..
sbb dh kawin..kongsi dgn suami..
yg pnting buat simpann sikit walaupon tak byk k..

cukup kalau pndai berjimat..huhuhu..

smekum nani=)akak datang singgah jenguk nani..slmt ari rabu=)

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top