Special Offer

Author

WW: Cari Perbezaan

Assalamualaikum...

Entri awal pagi (tak leh lelap mata). Cer cri perbezaan dlm gmbr ni? =)

13 Komentar untuk "WW: Cari Perbezaan"

tak nampak, apa yg beza lah awak -,-

apa yg nak cari bezanya nani?hiihi

banyak perbezaan tu nani...

1-lelaki n perempuan
2-pakaian kaler lain2
3-ada tinggi ada renda
4-ada putih ada gelap
5-ada mcm2 bangsa n agama
6-ada pakai tudung ada x

muahahahaha xmenahan betoi perbezaan akak bagi

emmm nani berdiri kat tangga bawah. hihi.. ntahla tu je yg perasan. tinggi sgt nani. ;)

nanie tak berdiri atas tangga...hihihihi....

kalau berdiri sama level dengan diorg tentu nanie lagi tggikan... :)

ermm..x nampak pape pon beza naniey...:)

Si Gadis baju pepel tu tinggi sangat kot..

Ehh perbezaan apa ni?? Naik juling.mata cari..haha...maybe pompuan pakai skirt tu.kot perbezaannya.. :p

X pun perbezaannya..lelaki dan perempuan..hahaha

husna taw!!
kak nani berdiri lain tempat ye..=D

sekali tengok dah taw apw yang beza..:)

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top