Special Offer

Author

Suka makan Tapi Tak Mampu

Assalamualaikum...

Inilah dia makanan wajib setiap kali balik rumah.. Gulai Tempoyak Ikan Patin.. Mantop.. Salah satu makanan yang boleh saya makan tapi tak berapa mampu nak masak disebabkan tempoyak.. Alergi gile dengan bentuk tempoyak. Kalau da jadi gulai tempoyak tak alergik dah. Weird?



Di sebabkan lebih nam bulan tak balik rumah, tahap craving kat gulai tempoyak ikan patin ni memang menggila la. Mula la bile lunch time mencari lauk ni. Time keluar dengan Lurviey singgah satu kedai makan ni.. Al-kisahnye nampak la lauk ni.. Apa lagi tak nampak dah lauk lain.... Amik kuah banyak-banyak and tunggu Lurviey.. Tak sabar dah ni nak ngap.. Bismillah...

Fuhh.. Nak nangis saya makan lauk tu.. Bukan pedas tapi manis.. Grrrr. Telan je la.. Tak kan nak membazir plak.. Haishh.. Faham sendiri je laa...

posted from Bloggeroid

9 Komentar untuk "Suka makan Tapi Tak Mampu"

ikan patin memang mahal kot? selalu jumpa kat satu gerai ni, satu ketul RM5...

Sedapnya masak lomak tempoyak kan.

tempoyak dari durian kan?? husna tak berapa suka.. lain lah kalau durian..ok je.. hehehe..

@Farah tu mmg stndard harga.. Rasanye masa thn 1998 harga yg family beli rm6.50 sekali ngn nasi. Tp berbaloi sedap..

Cuma xmampu nak masak sbb alergi nak pegang tempoyak.. Mampu beli mampu makan je. Hehe

Sangat sedap kak.. Nak plak pedas.. Fuh.. Puas hati.,

Haah husna.. Tp kak nani xmkn sambal tempoyak. Gulai trmpoyak je mkn. :) hehe

dapnya..tp ayu xrti mkn ..hihi..

kenapa alergi sgt dgn tempoyak tu nani? sedap oooo.. hihi..

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top