You don’t have to be big. You have to be remarkable

Review White Light Tooth Whitening System

Assalamualaikum....

Alhamdulillah... Satu kelegaan yang amat sangat setelah semua parcel yang delay telah selamat dihantar.. Terima kasih atas kepercayaan yang telah diberikan.. Hari ni saya nak Alat Pemutih Gigi White Light.. Adakah ianya benar-benar berkesan untuk memutihkan gigi?



White light adalah revolusi sistem baru yang menggabungkan teknologi suluhan untuk memutihkan gigi. Rawatan suluhan adalah teknik terbaru yang digunakan oleh doktor gigi. Sistem ini unik kerana di reka untuk digunakan di rumah sahaja dan sangat mudah digunakan.

Teknologi suluhan baru digabungkan dengan formulasi gel istimewa , dapat menanggalkan kesan permukaan gigi yang kotor dan menyerap ke dalam untuk menghilangkan kesan yang degil. Ia bertindak secara efektif ke atas kesan kotoran yang di sebabkan oleh kesan minuman kopi, teh, menghisap rokok, air buah buahan, minuman berkarbonat dan penuaan

My Review
Kalau ikut cara pemakaian memang berkesan.. Kena rajin pakai, elakkan minum kopi, teh etc. TAPI saya tak nak tinggalkan kopi kesayangan saya. Saya memilih kopi dari white light.. Pemakaian 10minit ibarat macam 40minit.. Arghhh rasa macam leceh.. Dah elok pakai nampak la perubahan.. Gigi da jadi putih.. Lepas tu minum kopi. Baik tak yah pakai kan?? That's certain peeps minum kopi pakai straw.. Tak de umphhh la minum kopi panas pakai straw.. Nope.. Oh ye.. Masa pakai white light ni ada rasa ngilu sikit. Tapi memang ada dinyatakan kesan ngilu hanya sesetengah orang je rasa.

Jadi bagi kalian yang jenis memang nak putihkan gigi kena la rajin pakai dan JANGAN MINUM KOPI ATAU TEH.. Memang berkesan dengan pemakaian konsisten.

Nak jimat duit?? GOSOK GIGI DENGAN ARANG. Dulu masa kecik-kecik selalu jugak gosok gigi ngan arang.. Tapi da besar ni arang pun jarang jumpa.. Dah tu kopi plak setiap hari. Wajib! Memang tak jadi la..

Sekian sahaja review saya.
posted from Bloggeroid
1 Comment for "Review White Light Tooth Whitening System"

ada pantang larang jugak ye..
macam2 produk dah sekarang nih..hehehe..

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top