You don’t have to be big. You have to be remarkable

DIY Eyebrow Stencil

Assalamualaikum..

DIY Eyebrow Stencil. Emmm.. Jimat duit. Tak payah beli da.. Tergoda juga la kan tengok orang jual dalam internet.. Tanpa kos sebab guna bahan yang sedia ada je seperti market, kertas, pisau, plastik. DIY PROJECT OF THE DAY.



Actually tengok kat Youtube. So one of vlogger yang me tengok ni cakap boleh dapatkan yang printable. Di sebabkan kemalasan nak print jadi me tekap je dengan kertas di laptop. Guna actual size eyebrow stencil. Boleh pilih bentuk yang kalian suka.



So da siap lakar atas kertas macam kat atas boleh lakar kat atas plastik keras pulak.



Tadaaa.. Dah siap. Then boleh guna pisau untuk buang dan bentukkan jadi lubang untuk mudahkan kalian bentuk kening.. Siap.. Mudah je kan.



Menjadi ke tidak? Boleh la kot. At least lebih confident guna stencil. Sekian sahaja DIY kali ni. Setiap orang kening berbeza-beza, so depend la either nak ukur dulu atau terus lakar je. Kalau malas boleh beli yang dah siap. Berlambak orang jual macam kat bawah ni!! 


 HARGA MINI EYEBROW 

BELI 3 RM10
BELI 10 RM25
BELI 20 RM45
BELI 30 RM65


 Harga di atas valid dengan kod ' EYEBROW MURAH' Whatsapp ke 0179656087. Tanpa kod Eyebrow anda tidak layak mendapat harga seperti yang tertera.
4 Comment for "DIY Eyebrow Stencil "

wah cantiknya kening, nampak lebat :)

Tips jimat duit beli eyebrow stencil. Hehe..

wahhh, namapak awesome..
balas kunjungan sambil folow sini ya, http://akuvsdiashadhira.blogspot.com

bley la ikut petua ni nt. jom singgah dan follow blog sya pla, http://ismeatiq.blogspot.com

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top