You don’t have to be big. You have to be remarkable

Macam Mana Nak Rajin Exercise?

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, hari ni dah fully recovered dari flu. So petang ni boleh back to workout routine. Just focus upper body je. Ada yang tanye macam mane nak disiplin dalam exercise or nak rajinkan diri dalam exercise? Cari dalam diri kalian sendiri and tanye apa yang kalian nak. Nak disiplinkan diri buat benda yang tak suke memang susah. Cube kalau suka, mesti enjoy, betul tak?



Saya enjoy workout and sangat mudah nak toning badan cuz me memang dah skinny and the best way untuk gain weight through exercise je. Fitness freak sangat kan? And I also have my own definition towards beauty and body shape. So setiap orang ada definisi yang tersendiri. As long as y'all tak buat something yang merosakkan diri sendiri seperti eating disorder tu. Yang tu sangatlah tak realistik and weird. Makan then muntahkan balik, then puasa ikat perut semata nak kurus..



Last but not least, the best fitness motivation quotes of the day. Sendiri-sendiri tau la kan plus if you love yourself, then why you nak bimbang dan kisahkan dengan apa yang orang lain kata, such 'mokk nye kau', 'kedingnye kau'. Sometimes kite rasa annoys kan dengan orang yang cakap ni tahap nak bagi kaki atas muke, tapi terpulang pada kalian nak terima kata-kata tu in positive way atau sebaliknya.

Have a great weekend! Workout, exercise and fit in healthy way!
0 Comment for "Macam Mana Nak Rajin Exercise? "

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top