Special Offer

Cara Buat Terrarium Mudah

Terrarium Murah | Cara Buat Terrarium | DIY Terrarium | Kaktus Murah Malaysia | Benih Kaktus Murah | DIY Terrarium Mudah


Assalamualaikum 


Terrarium? Pernah dengar? Ala macam gambar kat atas ni. Pokok kecik-kecik macam kaktus, succulents letak dalam jar, akuarium atau balang ikan sebagai hiasan. Cantik kan. Kalau tempah atau beli kat kedai harga memang mahal tapi kalau buat sendiri memang jimat banyak! Bukan susah pun nak buat.

Kat bawah ni cara-cara nak buat terrarium sendiri. Memang mudah sangat-sangat. Pilih la mane-mane yang kalian rase boleh ikut dan mudah. Ikut kreativiti masing-masing. Kemudian layer kan bahan-bahan dan susun atur tumbuhan. Siap!



Cantikkan terrarium kat bawah ni. 




Kenapa nak membazir beli kalau sendiri boleh buat. Boleh dijadikan gift jugak tau. Yang sukakan elemen hijau di dalam rumah, meja makan, meja study, pejabat boleh buat terrarium ni sebab mudah nak jaga dan tak leceh.. Selamat mencuba.



0 Komentar untuk "Cara Buat Terrarium Mudah "

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top