You don’t have to be big. You have to be remarkable

Dari Dia Kepada Dia

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Mohon sejuta kemaafan kepada kalian semua sebab tak sempat membalas kunjungan kalian.. Saya memerlukan masa untuk menarik nafas dan berjalan ke teratak kalian.. 

Short update je ni.. Pagi tadi masa tengah buat research then nampak ada satu no yang saya tak kenal call.. Then saya jawab.. Rupanye mak cik saya kat Terengganu.. Pelik jugak bile die call saya.. Rupenya call inform cousin saya yang istimewa da meninggal pagi tadi.. Dalam sebak die cakap ngan saya suruh saya inform kat mama dan papa sebab tak dapat hubungi mama dan papa. 

Haiqal.. Lahir sebagai anak istimewa ke dunia ini. Tak mampu untuk melakukan apa-apa dengan sendiri dan memerlukan bantuan dari orang. Minum, buang air, mandi, pakai baju. Haiqal dari kecik lagi hanya terlantar je kat tilam. Minum susu pun melalui hidung.. Last saya jumpa Haiqal masa raya tahun lepas.. Haiqal anak sulong mak cik saya.. Hari ini, dia da kembali kepada Allah.. 

Mohon sedekahkan Al-Fatihah untuk Haiqal.. 

Dari DIA kita datang kepada DIA kita kembali.... Al-Fatihah...






13 Comment for "Dari Dia Kepada Dia"

Al Fatihah. Insya-Allah menjadi anak syurga! :(

al fatihah utk arwah...

*ok, kalau nani nak pos, inform kak ina dulu yer... btw, mggu ni xjd balik cemor, hehhe.. hubby kata, meeting postpone mggu depan, so,, mggu dpn baru balik :-)

AL-FATIHAH... baru2 ni pakcik deqla meninggal jgk..sebak sgt... ;(

Alfatihah...salam takziah...moga arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top