You don’t have to be big. You have to be remarkable

Jom Cincang Poligami Sampai Kenyang Berhampiran Mali Corner Wangsa Maju

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Dengar namenye pun rasa macam pelik je. Cincang poligami? Cincang kahwin dua? Cincang kahwin tiga? Lelaki suka la kan tang bab kahwin dua tiga, poligami. Tapi kali ni jom kite cincang poligami sampai lebam kenyang. Cincang poligami sama sekali tidak ada kena mengena dengan perkahwinan. Ahaks. Ini adalah makanan. Percayalah. Ye.. Memang makanan. Sedap dan enak walaupun namenye nampak pelik. Tapi pelik itu la kelainan yang ditampilkan oleh pemilik kedai makanan ni.


Lurviey yang excited nak ajak makan special kat satu tempat. Ikutkan je la.. Sebab katanya special. Memang special namenye!! Saya plak tengah kureng selera sangat nak makan. Banyak sangat benda nak kena fikir nak kena settle, keje pending situ sini. Keje hakiki memang banyak yang pending. Entri tak payah cakap lah kan.. 


Asyik.. Asyik.. Dapat makan benda baru!! Oh ye.. Maaf la yer.. Name kat entri cincang poligami tapi yang saya makan ni whole lot (sosej,daging,ayam di salut dengan telur) . Cincang poligami tunggu entri akan datang (bile saya terjah sana kali kedua ye). Saje letak cincang poligami sebab name die pelik dan menarik.


Sapa yang teringin nak mencuba menu ni boleh la ke Wangsa Maju, sebelah Mali Corner. Harga super murah. Whole Lot ni je harganya hanya RM6.50. Kenyang macam makan dua pinggan nasi. Memang kenyang. Jadi yang makan small portion tu better kongsi. Nanti tak habis plak. Lain la kalau muke selamba mintak tapau. Hehe.


P/S: Craving Veges!


5 Comment for "Jom Cincang Poligami Sampai Kenyang Berhampiran Mali Corner Wangsa Maju "

aduh..terliur tgk menu tu...

ingatkan itulah cincang poligaminya..hehehe

betul ke poligami tu nama mknan??heheh

ingatkan pasal poligami td.. kikiki..

dahtu kalau yg kat kelate ni teringin nak wat camne nani? uuuuuu.. tempting sangat..

hahaha..patotla cincang poligami sampai kenyang..=P

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top