You don’t have to be big. You have to be remarkable

Koleksi Jubah Murah Muslimah

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Puasa dah dekat.. Dup..dap...dup...dap.. Preparation raya untuk diri sendiri memang langsung tak de. Awal-awal lagi dah pesan kat mama tak payah pening-pening fikirkan baju raya saya tahun ni. Saya sendiri pun tak tahu nak pakai baju apa untuk raya tahun ni. Rasa macam nak beli jubah je...

http://www.zalora.com.my/women/pakaian-tradisional/jubah/


Jubah semakin mendapat sambutan di kalangan wanita Muslimah di Malaysia hari ini. Tambahan lambakan koleksi JUBAH MURAH dengan rekaan moden, menarik dan selesa menyebabkan permintaan terhadap jubah semakin tinggi.. Salah satu tempat kalian nak online shopping yang menawarkan pelbagai koleksi Jubah Muslimah yang murah dan mampu milik adalah ZALORA.. Ye... ZALORA!!!

http://www.zalora.com.my/women/pakaian-tradisional/jubah/

Kalau dulu selalu kite tengok Jubah warna hitam dan potongan lurus je, tapi hari ni rekaan moden yang lebih menarik dengan pilihan warna yang ceria serta menggunakan fabrik bermotif. Fesyen jubah moden diinspirasi daripada rekaan dress labuh dan masih mengekalkan ciri-ciri asas jubah itu sendiri iaitu- SOPAN dan LONGGAR. Pemilihan fabrik amatlah penting dan bersesuaian dengan keadaan cuaca di negara kita untuk menjamin keselesaan sepanjang hari. Antara fabrik yang digunakan adalah seperti lycra, cotton dan chiffon. 

 http://www.zalora.com.my/women/pakaian-tradisional/jubah/


Sejajar dengan perkembangan fesyen Muslimah di Malaysia, Jubah kini tidak lagi dipakai hanya untuk menghadiri majlis-majlis keagamaan, ceramah atau kenduri tetapi Jubah menjadi pilihan untuk wanita bergaya ketika keluar bersantai dan juga dipakai untuk ke pejabat. 

http://www.zalora.com.my/women/pakaian-tradisional/jubah/


Dambakan sepasang jubah trendi, moden, stail dan MURAH untuk digayakan keluar bersantai bersama teman-teman, keluarga atau yang tercinta?? ZALORA membawakan pelbagai koleksi jubah murah yang pastinya menepati cita rasa kalian! 

Ok bai.. Saya pun nak cuci mata kat Zalora jugak.. Nak grab something untuk bergaya di Hari Raya nanti.. Peacee yooo.. Cepat terjah! 

2 Comment for "Koleksi Jubah Murah Muslimah "

cantiknya jubah..dah lama tak beli dgn zalora

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top