Special Offer

Author

l Kontroversi Rozita Che Wan l

Salam Semua..

Nampaknye aku terpaksa menangguhkan entri aku yg sepatutnye aku post kerana aku nak post entri ni dulu. Hehe.. Korang nampak tajuk entri aku kat atas tuh?? Tak nampak?? Mai aku highlight utk korang.. Yang rabun pun tak payah pakai spek lagi..
Tajuk entri aku


KONTROVERSI ROZITA CHE WAN
___________
Ok la.. Actually masa blogwalking aku nampak ramai yang tak puas hati dengan pengakuan cinta artis mantap lagi mengamcam Rozita Che Wan, kakak kepada Ayu Raudhah dengan Shahir juara AF8. Korang tak tahu?? Jom baca kisah Pengakuan Rozita Che Wan


Hampir setahun gosip percintaan Rozita Che Wan dan Shahir AF8 tersebar tanpa ada sebarang pengakuan, Kini akhirnya Rozita Che Wan membuat pengesahan yang mereka berdua sememangnya sedang hangat bercinta.. Walaupun banyak tentangan daripada peminat Shahir AF8 gara-gara perbezaan umur 16 tahun diantara Rozita Che Wan dan Shahir, itu semua bukan halangan untuk mereka berdua meneruskan hubungan yang murni tu…


Pengakuan yang dibuat di Berita Harian tu turut mengatakan yang hubungan percintaan mereka berdua sudahpun diketahui oleh rakan-rakan media, Tetapi demi menjaga hati ramai pihak termasuk peminat Shahir AF8 sendiri, perkara itu tidak dihebahkan kepada umum…

“Kebelakangan ini pun sudah kecoh mengenai kisah peminat fanatik yang tidak merestui hubungan kami. Tetapi itu di luar kawalan saya. Cuma sejauh mana fanatik peminat Shahir sekali pun, mereka tidak menghalang mahupun mengongkongnya dalam soal membabitkan hati.

“Dia lelaki baik. Saya tertawan dengan sikap dan budi pekertinya. Saya senang bersamanya. Tambah pula kami berasal dari kampung dan mungkin itu juga antara sebab kami serasi. Cuma setakat ini, keluarga masing-masing tidak tahu dengan jelas hubungan kami.

“Soal merencana masa depan, sebaiknya soalan itu ditanya kepada Shahir. Saya hanya mampu berserah, pada masa sama berharap hubungan kami akan berakhir ke jenjang pelamin. Saya mengharapkan pengakhiran yang indah,” (petikan daripada Berita Harian)
___________

Masa blogwalking tu ramai yg tak puas hati dengan pengakuan Rozita Che Wan. Kenapa? Dorang kan yg bercinta and nak kawin bukan korang.. Usia bukan segalanya. Ramai je kan perempuan yg lebih berusia kawin dengan lelaki mudah. Nampak mcm tak ngam kan tapi da jodoh tuhan. Kenapa perlu disangkal. Apapun semoga mereka ke jinjang pelamin dan semoga berbahagia..

Sekian.
3 Komentar untuk "l Kontroversi Rozita Che Wan l"

asyk tngk org kawin je...diri sndiri bl nak kawin..=,=??

@Sooooour: sampai seru bru kawin
@Budak Debab: sabo la eh.. jodoh die tu..

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top