Special Offer

Author

No Direction Follow Heart

Salam Semua..


Jumaat yang ditunggu-tunggu telah pun tiba. 14 Oktober 2011, jam 1.54 pagi aku masih tidak dapat melelapkan mata aku. Confirm sok dlm office ngantuk.. Tapi ngantuk pun tak leh tido pun. Kalau keje gomen mesti ada yg tido kan.. Kan... Emm...

ME..Oily Face
Well abis keje semalam terus off jumpa Lurviey.. Tak tahu nak menghala ke mana.. Last2 pusing balik lepak kat PJ. When u dont know ur direction, follow ur heart.. Hehe.. Sebelum balik supper dulu.. Tak boleh blah nk supper lgi aku ni walhal Lurviey da belikan Nasi Arab and Ayam Golek Sekor kat aku.. SEEKOR ok.. Ish tamaknya kau ni.. Makanan tu belum sentuh nk supper lagi.. Hehe.. Tak pe.. Ayam and nasi tu bleh bawak bekal gi keje sok.. Tak payah nk pening kepala nk beli nasi goreng mak cik ketot tu lagi..

Pakai jersi amik mood nak tgk bola esok

Roti Canai plus Kari Ikan-- Terbaek!!

Teh VS Nescafe

Supper pun bukan supper yg berat.. Mkn roti canai sekeping ngan nescafe.. Lepak sekadar nk meluangkan masa mendengar celoteh Lurviey yang sarat ngn citer. Ada je citer baru ari2. So abis lepak terus balik and blogging.. Sampai rumah masuk muka ketat balik.. Nasib rumet da tido.. Amik lappy bukak blogging before lelapkan mata.. Tapi pkul berapa nk lelap pun aku tak tahu la.. Mau lewat masuk keje esok..

Thursday yg simple dan messy.
Sambil bukak tunggu nk log in blogger baca berita and esok ada Match Man United vs Liverpool.. Yeayy... Esok plan nak tgk bola la ngan Lurviey.. Glory..Glory.. Man United.. Ngee.. Ok la.. It's time to go to bed.. Gd nyte peeps.. Oppss.. Aku skang tak tahu bile aku nak kemas barang and pindah.. Emm.. Macam mana tu??

P/S: Esok breakfast dengan kenyang.. Yeay..

Tag : personal
0 Komentar untuk "No Direction Follow Heart"

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top