Special Offer

Author

Betul ke Ni?

Assalamualaikum

Perghh... biar betul nih... Aku salah tgk (sambil gosok-gosok mata mcm tak percaya) Tapi kat belakang aku yakni korang-korang yg sedang baca entri ni ada yang berbisik "hek eleh tu pun nk kecoh  "Apa kes ni nk kecoh-kecoh ni ?" Arghh tak kire nk kecoh jugak.. Tahun baru biasa la kan.. Semangat luar biasa seyh...

Klik utk Tumbesaran Berganda



Klik nk tgk lebih dekat


Gedik tak sbr nk tunjuk angka riban tu je. Ni actually petang smlm.. Tetiba time lunch Lurviey call suh bukak Blog. Aku bukak la, perghh... cepat-cepat print screen. Ada kau kisah? Tak kan tak kan.. sebab hanya aku je yg kisah pasal blog aku. Huarghhh.... Rasa mcm nk buat  Give Away yg lagi gempak la.. Emmm

P/S: Entri Panda masih pending.. Grrr..
Tag : emovere
0 Komentar untuk "Betul ke Ni?"

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top