Special Offer

Author

Betina ni Lebih Teruk Dari Binatang..

Assalamualaikum


Terima kasih Cik Nur provide link video tu. Aku da nampak video ni tadi kat FB tapi tak leh nk tgk plak. Sigh. Lepas tu nampak entri Cik Nur terus terjah situ  and tgk. Korang boleh tgk video betina sial tu kat sini . Aku tak tahu la betina ni jenis yg macam mne. Kejam tak de hati perut langsung. Mungkin hati betina ni da mati. Langsung tiada belas kasihan. Aku dengar baby nangis pun aku rasa mcm nk nangis sebab sian kat baby tu. Ni kan plak bile tgk video ni. Gugur air mata. Kejam sungguh. Binatang pun sayangkan anak..


P/S: Speechless.
9 Komentar untuk "Betina ni Lebih Teruk Dari Binatang.."

memang kejam ! sy br postkan video tu td .. kesian baby tu :(

memang kejam... tak de hati perut langsung... sampai hati dia pukul budak tu macam tu sekali...
budak tu dah menangis-nangis... tp dia still pukul...
sedih tengok budak tu...

owh...psl pukul budak rupanya...deqla x dpt tgk sbb blocked...alo dpt pun rasanya xsmpai hati la...huhhh...

sama2 kaseh..!
teruk kan betina bodoh tu... dua2 lagi teruk dari bodo..! sian sungguh baby nur.. nur tgk xhabis,, sebak rasa..

harap pihak bkuasa amik tndakan dgn segera..! benda mcm ni xboleh diamkan..kena hebah..harap xbrulang lagi..!

tak berhati perut langsunglah..binatang pun pansai sayangkan anak..

akak tak boleh tengok..hati mudah tersentuh. Tergamak dia pukul budak kecik yg tak tau pape tu..

sedih tengok video tu..apelah dosa baby tu...

sy lngsg xblh nk tgk video tuh...
mn la peginye naluri sorang ibu..
tak teringat ke sakit bile melahirkan anak..sedih sgt...

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top