Special Offer

Author

Kabel Dunia

Assalamualaikum


Perghh kerek gile minah ni.. Ckp besar... Untunglah kau ada 'kabel'. Tapi kan 'kabel' dia tak de la hebat sgt sebab kat akhirat sok macam leh guna kabel kan. 


Korang pernah jumpe orang mcm ni? Pendapat korang tentang orang mcm ni??

P/S: Mcm2 jenis la kan.. :) Hehe



9 Komentar untuk " Kabel Dunia "

pernah je jumpa..dah tu sombong lak tu..mmg nyampah lah..!

penah ! hukhuk.
tp siyes tak suka org cmnie.

betul..paling pantang ...pas 2 nak gedk2..

haishh..ramai mcm nee.. dh la pakai kabel..berlagak lagi..mmg hampehh

pernah jumpa.. tapi buat tak reti jer sebab bukan tau buat kerja apa pun... nyusahkan orang ada la..

nak wat cemana kan macam dia sorang je ada kabel. huhu..

tak suka org camni..

apapun.. Salam Kenal... :)

www.siezuka.com

setuju... ada kabel bole la ckp besar...

Dunia skang ni semua guna 'kabel' terutamanya nak apply keja...

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top