Special Offer

Author

Sentuhan Kasih Sayang Daripada Allah

Assalamualaikum

Salam Sayyidul Ayyam.




Alangkah indahnya kalau dapat kita fahami bahawa setiap inci ujian yang kita alami adalah sentuhan kasih sayang daripada Allah S.W.T.
Tidak pernah sekalipun ujian datang untuk menjauhkan hamba daripada Tuhannya, bahkan mengingatkan dan mendekatkan manusia kepada Pencipta.


P/S: Last day bulan November. Esok bulan yang ku nanti. :) 

Tag : ujian Allah
13 Komentar untuk "Sentuhan Kasih Sayang Daripada Allah"

Salam nani cayang..huhu
Betul tu, kita x leh berputus asa….

dgn adanya ujian kita sentiasa ingat akanNya

dgn adanya ujian kita sentiasa ingat akanNya

ujian itu utk menguatkan kita utk hari esok ;-)...salam jumaat nani

p/s:hehe ayu delete entry tu..hihi..nti nk cba lg..smlm bz 1 blog pn xlh sgah..huhu

InshaAllah akan sentiasa ingat.

salam Jumaat nani. ;)

sekejap je da ujung thn kan..goodbye 2012

Bila Allah menguji maksudnya Dia menyayangi hambanya =) salam jumaat

sentiasa sabar dan redho..itu kunci kita bersyukur atas ujianNYA...!

Kenapa dengan esok..?hihihi

allah bagi ujian tanda allah syg kita.. allah nak tengok kita mcm mana.. tapi jgn bila ditimpa kesusahan je baru nak ingat allah... ingatlah allah sentiasa... :)

kekadang kita terlupa jd Dia turunkan ujian utk kita terus mengingatiNya..=)

salam hari jumaat kak nani..=D

Betoi tu, setiap yg terjadi ada hikmah disebaliknya..

kita yg diuji, hanya yg terpilih, makin hebat ujian, makin tinggi kesabaran! :)

Sayang Allah jugak... InsyaAllah x pernah mengeluh dgn segala ujian dariNya...

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top