Special Offer

Author

Kacau lah

Jiwa kacau
Internet Connection kacau
Nafsu makan kacau
Mood kacau
Plan kacau
Atitud kacau
Otak kacau
Tapi bukan meracau..

Assalamualaikum...

Happy weekend kawan2. Yg keluar tu selamat keluar jalan-jalan. Hati2 dgn persekitaran cuz banyak mata2 yg memandang dan dlm banyak2 mata itu ada yang bermata manusia tapi berhati binatang dan bertuhankan syaitan. Get me?

Sapa pernah main teka teki mcm kat bwh ni? Guna kalkulator.. Ada seorang budak.... Sile smbung jika pernah..

Tag : emovere
19 Komentar untuk "Kacau lah"

apa yg kacau abeh ni kak nani??

husna x igt pernah main ke x..
tp kat kalkulator ada perkataan bisol..=D

salam nani..nani ok ke n?huuhuu..kalkulator tu mcm tulis bisol..nani jadi bisol ke????

Hehe.. Kacau sbb serabut nih.. Tenet bpak slow nk bw :p ngee.. Tnggu tgk ada xyg ingt teka teki nih

Eh tak lah kak intan. :) nani ok je. Saje up teka teki zmn sekolah.. Hehe.. Internet slow. Nk bw pn susah.. Tu yg tmbul entry ni.. Heee

lega kak intan..ingat nani sakit ke..risau juga..boleh demam kalau jadi bisul..xper nani slow slow ye..:)

ada seorang BI SOL kot..

tq peingatannya..memang betul ramai manusia berhati binatang..menjadi kerisauan bila keluar berjalan

nape semua kacau ni nani? hihi..

pernah la main2 macam ni ms sekolah rendah. kalkulator cikgu yg jd mangsa. huhu..

Hee... Tenet probs chic na. Nk bw pun adehhh..
Tu la practise tka tki tu smpai skang.. Hehe..

cik siti tak pernah main pun..huhu

Owh ada BISOL yek...kreatif la otak org yg create teka teki ni..

anda ditag : http://atienstory0809.blogspot.com/2012/12/contest-sweet-smile-by-yaya-dija.html

mcm pernah...hahahha
tapi lupa ayat2 teka teki tu...

Amboii...semua kacau..meh deqla kacau nanie..hihi..deqla pernah main ayat sambung2 tu...spontan jek..

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top