Special Offer

Author

Jantan Jelita Pengaruh Kpop

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Entri kedua hari ini.. Tadi dgr kat radio pasal Jantan Jelita ni. Adehh.. Macam-macam la zaman skang ni. Dek kerana nak nampak cantik, jelita, tampan menawan, mereka ni sanggup bedah,sedut sana sini.Mengubah wajah asal mengikut acuan sendiri. Adakah di sebabkan pasangan yang sering memuji orang lain dan mereka tercabar? Emm, mungkin la.. Bile cinta berlandakan fizikal. Itu cinta seksual. First impression is physical appearance. Then barulah atitud.. 


Kuala Lumpur: Membuat dagu terbelah dan runcing, memancungkan hidung, membetulkan tulang pipi serta mengambil suntikan vitamin C supaya kulit muka lebih cerah.

Jika dulu semua rawatan perubatan kosmetik itu hanya dilakukan wanita, kini ia turut dipraktikkan segelintir lelaki di Malaysia.

Pengaruh fenomena K-pop, dipercayai turut menjadi faktor penyumbang kepada perkembangan terbaru ini hingga ada lelaki terbabit sanggup berhabisan ribuan ringgit bagi mendapatkan wajah idaman persis penyanyi dan pelakon Korea. 

Malah, ada juga yang bertindak lebih drastik dengan melakukan pembedahan menyedut lemak di dada, perut dan paha bagi mendapatkan  susuh tubuh menarik supaya lebih sesuai dengan bentuk wajah yang diubah. 

Disebabkan kos untuk mengubah raut wajah dan susuk tubuh memakan belanja besar, ramai dalam kalangan 'lelaki jelita' itu menerima rawatan di pusat kecantikan dan bukan klinik pengamal perubatan kosmetik bertauliah.

Sumber: Harian metro

P/S: KOMEN KALIAN???
18 Komentar untuk "Jantan Jelita Pengaruh Kpop"

Kak intan dengar kan, kat korea kan, mak ayah depa sanggup mngeluarkan wang yg banyak untuk mencantikkan anak depa..mungkin nak suruh jadi artis…yg laki kak intan tgk dah rupa macam pompuan pulak..gebu, cantik laki tu..dah x segak dah…da x macam laki daaaaa….jambu terlampau

xsangka eh lelaki di malaysia pun terpengaruh dengan lelaki korea..!

mmglah lelaki korea tu comei2..tapi kalau dah macam perempuan, terkonpius rasa..

tapi nur suka tgk jang geun suk.. dulu dan sekarang mmmg jauh beza...dia pun buat pembedahan kot...

tak suke gan kpop..cannot go..huhu

adeh sanggup drg berhabis duit semata mau nampak mcm penyanyi K-Pop,,

haah laki korea ske pakai suar fit, pakai lipgloss..rambut serkop semacam jer.hihiks :)

haish buang duit jakan..tp skrg semua sgup wat pa saja utk cantik..taksub sgt tu.huhu

kpop? deno tengok artis kpop ni semua sama muka.. sampai tak tau beza.. pastu makeup pun dah mcm gugirl gitu.. huhu

stuju sangat kak..law pegi korea kita takkan jumpa orang jelita jelita tepi jalan nie..yang jelita2 nie semua artis 2..

haish..kat malaysian pon ada ka??

tp kan beza laki korea dgn laki mlayu, tgk janggut diorang..laki hnsem bila ada jggut..hehe..

Yg lawaknya muka x sesuai pun ada ati nk bg muka korean...hahaha..aduiii aduiii....

Kat malaysia ni nasiblah tak banyak sangat yang macam tu...
kat Korea sana, kalah perempuan dah comel diorang....

Kalu laki tlbh licin kulit mcm jambusgtje.taknampkdh kejantanan2.fenomena kpop ni memg dasyat n melalaiknje nk2 gol remaja..biasanya kalu ubh2 ciptaan Allah akan adaje mslh

Jantan Jelita? Huh tak menahan ayat tu..hi hi..wat bazir ja..

dya xmint k-pop..dan membazir..lebih duit tu kita guna utk tlg org yg lebih sush..lebih manfaat..

Hshaha...tkyh laaaa. Bersyukur dgn kurnisan Allah. Jagalah apa aset yg ada.

pelik plak tgk ada lelaki camni... xtgk sk lelaki jambu2 ni.. hehhe

kuat betul pengaruh kpop ye. pelik2 sangat dah tu.

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top