Special Offer

Author

WW: Pandai Panjat Tak Pandai Turun

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

P/S: Sesi membayar hutang ke rumah kalian abis keje nanti okeh... 
P/S/S: Saya sudah punye rumet.. tadi warden call..  >.<
15 Komentar untuk "WW: Pandai Panjat Tak Pandai Turun"

Hahahhahahah...
Biar dia atas tu... =P

haha..biasa lar tuh..
taw jln pergi x taw jln balik..=P

woot-woot..mohon roomate org yg baik..=D

hahahaha...
kan dah xreti nak turun...

dah besar dah opoq ni...

haha.. kesian dia. mesti gayat tu nak turun. hehe..

waa dah dapat rumet baru. :)

hihi.. kelakar la.. deno pun nanti ada nak citer pasal "clumsy" si kucig yg tiba-tiba ada kat umah deno.. tapi belum cerita lagi.. hehe

hihi.. kelakar la.. deno pun nanti ada nak citer pasal "clumsy" si kucig yg tiba-tiba ada kat umah deno.. tapi belum cerita lagi.. hehe

alahai...cutenya.... mesti gayat tu nak turun...

alahai~ kesiannye dia tersangkut.. huhu

alahai, cepat tolong turunkan dia.. hihi.. kesian dia :)

X nmpk gmbr tu..huhu..tahniah ade kwn baru... ;-)

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top