Special Offer

Author

Hectic February

Assalamualaikum..

Salam Jumaat semua. Da abis pun bulan Januari. Hari ni da masuk bulan kedua tahun 2013. So far macam mana kalian punye perancangan utk tahun 2013? Da jalan belum? Da ada yang capai target?

Bulan ni mungkin bulan yg super sibuk dan saya sendiri pun tak pasti akan masa saya utk blogging. Rasa macam nak berenti terus pun da ada ni. Keje ofis keje sendiri, research, etc. Restless..

Di sini saya ingin memohon maaf especially buat kalian yang dalam senarai wajib terjah cuz saya mungkin akan mengambil masa utk singgah rumah kalian semua.. Kadang balik hostel pukul 10.30 malam dalam keadaan letih saya cuba jugak utk terjah kalian. Mana yang sempat tu saya terjah la. Yang tak sempat tu mungkin esok harinye. Jangan kata saya sombong andai saya lewat sangat terjah kalian okeh!! Iolss tak sombong cuma masa iolss terhad sangat kebelakangan ni.

16 Komentar untuk "Hectic February"

Nnti ade masa terjah je.
hehe

kite pun dh lame tak terjah sini

sekejap je, dah februari.. target masih tak tercapai ni.. huhu.. Tapi, Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar :)

psst..cantik mata.. :)

xde ape lagi yg tercapai nanie..huhuh...

Busynya nani...
Takpe, mereka faham punya....

Harini deqla cuti..sempena hari wilayah..hihi..xpela dear...pelan2 terjah..deqla pun kdg2 amek masa nk terjah gak..

takpela nani. kami faham. priorities. :)

samalar kita kak nani..masa semakin terhad sgt2..huhu..

Rasanya nur dah komen entry ni kan..
rasanyalah... heeeee

xper nani dulukan mn yg penting ada masa baru singgah rumah akak yer :-)

kak intan pon slow2 dalink bw...huhuh...x sempat nak terjah semua..:) nani, cantikla nani ni...

February ni bln yg paling busy bg CiM. dr preparation wedding adik CiM, dgn assigment yg menimbun, atend class, ank2 lagi....aktvt dgn frens pown smakin active. so CiM pown mmg akyi lewat buat kunjungan balas.

p/s, harap u pown tk kecil hati bila CiM lama dh tk kesini.

lewatnya nani blk kerja..bz sgt eh..

naniey pun jgn ckp kak ina sombong tau..!! hihii

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top