Special Offer

Author

Perbaiki Diri

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Salam Sayyidul Ayyam sahabatku sekalian.. Mari baca doa dan Aamiinkan sama-sama.. Kite berhak memperbaiki diri kite setiap masa. So jangan pedulikan those yang mula nampak pelik bile kite berubah dari kebiasaan. Kadang ada je kan manusia macam tu.. Mula mempersoalkan setiap perubahan positif dalam diri individu lain. Berubah ke arah kebaikan pun dipersoalkan.. Adess.. Manusia.. Manusia..


Terima kasih luangkan masa untuk membaca doa ini.

P/S: Senyum... 

12 Komentar untuk "Perbaiki Diri"

Biasalah nani..
Kalau kita nak berubah ada je yang berfikiran negatif ni.... =D

Ameen. semoga dipermudahkan untuk kita semua.

sifat manusia kot suka bertanya walaupun kadang2 tak kena pada tempatnya. Salam Jumaat nani. :)

Selamat pagi nani sayang...kak intan x dapat go through smeua entry2 nani..hehe..tapi kak intan akan cuba...:) biarlah apa org nak kata nani janji perubahan itu ke arah kebaikan. Allah Lebih Mengetahui

Terima kasih atas perkongsian...Salam jumaat... :)

Semoga makin hari kita berubah ke lebih positif. Terima kasih share :)

thanks for sharing Nanie...
sntiasa berusaha ke arah kebaikan...

biasalah kalau nak berubah ke arah kebaikan mmg payah

nice sharing nani...moga semuanya dipermudahkan

Perkongsian yg sgt baik..thanks nanie... ;-)

husna dah jumpak member kelas yg dah berubah ke arah lebih baik..dr tdung pendek ke tudung labuh..subhanallah..cantik!!

1st impression tercengang..tp biasalar tuh..org nk berubah..husna xtaw bila lg..huhu..

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top