Special Offer

Author

Rojak Kangkung Agromas

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Just short update. Quite busy this weekend, lotsa things to settle but still I can't stop my self untuk update on my blog. Sapa suka rojak kat sini??? Saya suka rojak, tapi disebabkan duduk kat hostel, kuah rojak kena beli je la. Jumaat lepas beli kangkung. Craving for veges. Nak masak tak boleh jadi saya hanya mampu celur kangkung tu je dalam air panas. Jadi snack sambil buat keje hari ini adalah ROJAK KANGKUNG AGROMAS. Sangat sedap kuah rojak keluaran Agromas ni. Macam yang buat sendiri. 

Boleh dapatkan Kuah Rojak dengan Madu di pasaraya berdekatan dengan kalian. Sumpah, puas hati. Harga less than RM5.00. Boleh di makan dengan jambu, mangga, bebola udang, ikan,daging, sosej, filet ketam etc.

Sebelum ni saya cari kuah rojak tetapi was-was sebab ada tulisan cina tak tak tahu halal ke tidak. Walaupun kandungan buat kuah rojak tu memang halal tapi cara penyediaan tu kite tak tahu. Bile ada perasaan was-was jangan beli. Sebut pasa was-was ni hati-hati kalau beli casing phone sebab banyak casing phone dari kulit oink-oink. Sekadar mengingatkan. 


P/S: Busy bee making honey...
8 Komentar untuk "Rojak Kangkung Agromas"

salam naniey..teiba air liur kak intan kecur..sedap

mlm2 singgah sini nampak rojak kangkong..terliur nur nani...

kira dah jadi mcm yong taufu la kan.. :)

Lama tak makan rojak...
Sekarang baru berbraces, lagilah tak boleh...
kang tercabut pulak...
Hahhahahahha...

sedap ke??xprnh mkn n jumpa la pulok..huhuu

husna kalau mkn rojak cari pelam dgn jambu je..muahahaha..

dgn sayur x pernah plak mkn..=P

memang sedap. pernah jugak rasa. busy lagi ye nani.. ;)

cm ne nk thu casing tu dri kulit oink2? takut plak nk beli casing

Sedapnya rojak...dah lama x mkn..huhu

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top