You don’t have to be big. You have to be remarkable

Review Azanis Scar Serum Untuk Hilangkan Parut

Review Azanis Scar Serum | Serum Penghilang Parut | Serum Bagus Untuk Parut | Serum Untuk Dermarolling 


Assalamualaikum 

Baru berkesempatan untuk menaip entri review Azanis Scar Serum. Sebelum beli of course la baca review dan testimoni dulu sebab nak keluarkan duit membayar ni bukan mudah, sebab if tak menjadi membazir la kan. Di sebabkan ramai rakan blogger yang review (tapi tak tahu la sejauh mana keberkesanan sebab sponsored review bukan semua yang berani honest dan yang memakai  tu pun tak de masalah pun tapi bajet-bajet macam ada masalah). Grrr..

Dan akhirnya saya yakin dan decide nak beli Azanis Scar Serum ni sebab tengok testimoni muka yang teruk masalah daripada saya ni dalam masa dua minggu  licin. Fuyoooooh.. (mudah sangat terpengaruh)

Review 
  1. Harga berpatutan sebab saya dapat harga murah dengan agen Azanis sendiri. (Kak Sham- 0192349496
  2. Serum adalah oil based. Memula saya ingatkan water based sebab saya tak berani nak cuba yang jenis berminyak ni. Takut breakout lagi. But Alhamdulillah ok. 
  3. Memula pakai tu akan rase panas. Kata pengguna yang guna memang normal tapi ada jugak kata tak sesuai. Tapi saya teruskan juga pakai.  
  4. Rase sticky sikit muka bile pakai serum ni. Lepas pakai serum pakai pelembap dan memang rase lembap je kulit. Bangun esok pagi memang rase kulit lembut je.
  5. Dua minggu pertama saya pakai hari-hari. Untuk hilangkan parut lame memang susah lah. Jadi target saya adalah rawat parut baru yang ada kat muka. Parut yang baru je 2-3 hari menapak. Alhamdulillah pudar walaupun lambat. (dlm masa 3 minggu baru nampak pudar warna parut. After dua minggu dah mula pakai ikut suka hati. Lol..
  6. Saya juga pakai sebelum dan selepas dermarolling dan saya tak recommend those yang nak pakai sebelum atau selepas dermarolling unless kalian sanggup nak rase sakit.

Repurchase?
Maybe


So bagi kalian yang nak beli serum azanis ni boleh la beli dengan agen sah Azanis Scar Serum. Check betul-betul sebelum beli. Serum apa lagi yang best untuk hilangkan parut?



IKLAN 

NEW SERUM AVAILABLE TO USE WITH DERMAROLLER/DERMAPEN. MADE IN KOREA - CAVIAR VIT C SERUM FOR WHITENING & REPAIRING- WHATSAPP 0179656087



0 Comment for "Review Azanis Scar Serum Untuk Hilangkan Parut "

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top