You don’t have to be big. You have to be remarkable

Buat Duit Dengan SMS

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Macam-macam cara nak buat duit sekarang kan? Ramai yang dah mula cari pendapatan sampingan.. Tak kurang juga yang mula berjinak dengan online bisnes.Tapi, skang ni saya nak cakap cara buat duit melalui SMS. Hah?? Dengan SMS boleh buat duit? Bukan ke lagi banyak duit habis sebab hantar SMS. Kalau servis provider sama tak pe la kan. Jimaaattt..



Seperti yang semua tau, setiap bisnes mesti ada marketing. Kadang owner bisnes tu yang kena jadi marketer unless mereka ada marketing team. Business without marketing is nothing. Biasa peniaga online ni jual produk melalui facebook, forum atau laman iklan percuma. Tu yang paling mudah dan paling penting FREE... Nak free aje.

Bulk SMS. Pernah dengar? Atau SMS pukal. Di mana peniaga hantar mesej secara pukal kepada pelanggan mereka sekiranya ada promosi atau produk/perkhidmatan baru. Anda boleh dapatkan Bulk SMS ni serendah RM55 sahaja. Dah anda boleh menghantar SMS daripada laptop anda terus ke handphone. Mudah je kan?? Sales confirm meletop..

Sebagai contoh.
Katakan anda menjual dress dan harga dress tu around RM60 dan ada hantar kepada prospek dan 100 customer anda dan mengatakan ada buat promosi..

Daripada 100 orang yang anda hantar SMS tadi, andaikan hanya 10 orang yang berminat nak beli.

10 X RM60 = RM600.

Anda hanya keluarkan RM55 sahaja..

Untungkan???? Ada lagi laaa.. Let say kalau anda ada member yang ada berbisnes boleh kenalkan pada mereka juga. So anda dapat komisyen sebab ada kenalkan kepada mereka. Anda bayar RM55 anda dapat produk (Bulk SMS). Bile anda kenalkan pada orang lain, anda dapat komisyen/bonus.

Kalau anda berminat untuk dapatkan BULK SMS ni boleh register dan beli disini --->

http://wangsms.com/anne87

Kalau anda berminat nak jana pendapatan sampingan dengan BULK SMS ni pun anda boleh join di sini---> 



P/S: Banyak lagi yang saya nak kongsi pasal jana pendapatan melalui internet. Cume tak sempat je. Stay tuned!
P/S/S: Saya pengguna Bulk SMS & Affiliate Agen 


8 Comment for "Buat Duit Dengan SMS"

hai naniey..awak blog ke 2 yang saya terjah hari ni c;

Menarik..boleh menjana pendapatan sampingan..
nanie dah aktiflah kiranya yea..

kiranya utk marketing la ni.. menarik jgk tu..

done clik2 nuffnag yer

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top