You don’t have to be big. You have to be remarkable

Service NetKL Terbaik

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Happy Sabtuday.. Ke mana kalian minggu ni? Walau ke mana pun kalian pergi mohon berhati-hati. Banyak sangat kes sekarang ni. Baru je kelmarin tengok video yang di share oleh Mak Dara yang mana suaminya, Martias Ali di ragut di stesen minyak. Jenayah di mana-mana tak kenal siapa. Nasib tak de apa-apa. Di doakan semoga kite semua dilindungi dari segala malapetaka. Aamiin Ya Rabb.

Ok lah....

Hampir setahun dah dengan domain naniey dot com. Actually masa time study lagi nak guna dot com tetapi tak tahu nak beli macam mane. Time tu pun tak pandai coding dan tak berapa familiar dengan setting panel blog lagi. Skang ok la sebab after praktikal baru betul-betul hadap blog.

Bagi kalian yang ingin ada domain sendiri saya memang recommend untuk guna servis dari NetKL. Dah tiga kali saya berurusan dengan pihak NetKL untuk domain blog lain. Memang tidak menghampakan. Baru je hantar ticket dalam masa tak sampai 10 minit dah reply. Terbaik!! 

Harga domain bukan mahal sangat pun. Tiga puluh lima henggit je.. Murah kan? Bukan sebulan. Tapi SETAHUN. November ni genap la setahun saya dengan domain naniey.com. Bulan depan baru renew. Lagipun dah ada dalam planner da and also set reminder untuk renew. Hehe.. 

Banyak servis yang NetKL offer. Ketiga-tiga blog saya yang berdomain dot com ni semua barga RM38. Eh.. tadi cakap RM35. Memang harga domain hanya RM35 tapi saya guna servis dorang untuk setting dalam blog RM3 sebab saya memang tak reti pun. 

Kalau berminat nak boleh boleh terus check domain yang anda nak kat bawah ni dan ikutlah langkah seterusnya..



P/S: Minggu yang sibuk. Mengadap excel and word. Grrr.. 

8 Comment for "Service NetKL Terbaik"

murahnya.. ingatkan fee utk sebulan.. cikna belum rasa nak tukar .net lagi kot. nanti bebila nak tukar mesti akan cari NetKL gak..

happy weekend nani.. ;)

Hai Naniey! 1st time singgah sini, jalan2 cari kwn baru.. Salam kenal dari Mieza.. Mieza pun ada niat nak tukar ke domain.. Maybe leh try NETKL ni.. =)
UNDIAN ANDA DIPERLUKAN!

teringin jugak nak tukar, tapi tak tahu bila...

thanks yea nanie sudi share pegalaman dengan netkl.. :)

wah bestnyaa. teringin juga nak tukar..tenkiu nani untuk info ni..

tengs nani info ni..klu nk tukar nanti pasti netKL gak eheee

sebelum ni xpenah amik tahu pun sbb x terpikir pun nk tukar sebelum ni.hehe lps baca ni rupanya murah je lah ea :)

deno pun pakai netkl... baru 2 bulan :)

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top