You don’t have to be big. You have to be remarkable

Buku Motivasi Menjadi Wanita Paling Bahagia

Assalamualaikum...

Macam dah lame tak up pasal buku.. Lameee sangat kot.. Last buku rasanye pasal Criminal tu.. Ada dua buku lagi lepas tu yang saya beli tapi belum lagi up. Btw hari ni nak review sikit je tentang buku Motivasi Menjadi Wanita Paling Bahagia.



Masih belum habis baca tapi memang sangat best dan dapat memotivasikan diri especially kalau tengah down and also at the same time improve our lifestyle. How? Sila beli. Heeee... Okeh.. Jadi wanita bahagia tidak bermakna perlu cantik, bijak, dan kaya kerana kebahagiaan itu terlalu subjektif dan kebahagiaan itu terletak di hati.. Ketenangan.. Berapa ramai orang yang kaya iti hidup tenang sedangkan kite tidak tahu betapa kusutnye fikiran mereka setiap bulan sebab nak bayar hutang. Itu namanye kaya berhutang.

PALING SAYA TERTARIK DENGAN BUKU INI ADALAH..  

Jangan berputus asa menyaksikan peredaran hari, kerana ia adalah ketetapan dan ketentuan Allah. Sesungguhnya, selepas kesusahan itu akan ada kemudahan.

Buku ni lebih kepada mendidik wanita menjadi wanita dan isteri yang baik, taat perintah agama, jaga perilaku dan banyak lagi. Wanita contoh yang dinyatakan dalam buku ini seperti Asiyah isteri Firaun dan banyak lagi (baru baca bahagian depan and contoh yang paling banyak adalah Asiyah).

Those yang berminat boleh dapatkan di kedai-kedai buku berhampiran.

Harga:RM10.00 sahaja
Penulis: Dr Aidh Abdullah Al-Qarni
Terbitan: Jasmin Publication.

Next time saya review dua buku lagi. See you next entry.. Thank you.

1 Comment for "Buku Motivasi Menjadi Wanita Paling Bahagia"

murahnya nanie...RM10 untuk buku setebal dan sebagus ni

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top