You don’t have to be big. You have to be remarkable

Pengalaman Membeli Dengan MPH Online

Assalamualaikum...

Suka shopping online? Suka shopping buku? Jom shopping dengan MPH. Naaa... Hari ni nak share pengalaman saya membeli online dengan MPH. Dah lame dah beli tapi baru nak kongsi pengalaman membeli dengan MPH secara online. Zaman Uni dulu selalu pergi MPH kat Mid Valley. Suke sangat masuk MPH. Rasa macam tak nak balik.



Tadaa. Parcel yang saya terima dalam box and memang saya terima buku dalam kondisi yang baik dan sangat puas hati! Beli guna duit nuffnang yang cashout ari tu (balance shopping raya).

(Kisahnye..) Sebelum balik kampung masa raya saya sign up MPH Online dan add to cart buku yang saya nak beli, tapi di sebabkan saya nak balik kampung jadi saya batalkan niat untuk beli dulu. MPH bagi voucher masa tu. Jadi harga buku jadi lebih murah dengan voucher.

Btw, saya cuti raya dua minggu, dan code voucher tu if tak silap saya valid untuk seminggu atau sepuluh hari. Jadi code voucher tu dah expired!! Arghhh. So, saya create new acc nak nak dapatkan voucher code. Dah dapat voucher code terus buat payment.. Dalam masa satu hari waktu bekerja dah dapat parcel! Superb service.. Warden call suruh amik parcel kat ofis.


Buku yang saya beli Rich Dad Classics Boxed Set: A Unique Gift Opportunity. Satu set ada 3 buku. Lagi jimat daripada beli satu per satu. Box pun cantik. After baca boleh simpan dalam box. (Tiada gambar sendiri cuz buku ni bagi hadiah kat Lurviey). So, buku yang ada dalam gift box tu adalah



Rich Dad Poor Dad -- the bestselling personal finance guide for the millions hoping to become masters of their money

The Cash Flow Quadrant -- the follow-up to Rich Dad Poor Dad reveals why some people work less and earn more, pay less taxes, and feel more financially secure than others

Rich Dad's Guide to Investing -- the basic rules if investing, including how to reduce investment risk and how to convert earned income into passive and portfolio income.

So, bagi yang malas or jauh sangat nak ke MPH boleh order online je. Senang. Sekiranya ada promosi, MPH akan inform melalui email.. Yang pasti mudah dan puas hati. Saya akan shopping online lagi nanti.

Berminat untuk shopping di MPH Online? Anda boleh shopping di->


0 Comment for "Pengalaman Membeli Dengan MPH Online"

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top