You don’t have to be big. You have to be remarkable

By Myself and Creambath Weekly Routine

Assalamualaikum...

Ahad yang mendung. Alhamdulillah bangun hari ni dah sihat and recovered from flu. Semalam teruk sangat sampai tak dapat nak tidur. So, hari ni keluar ke Amcorp Mall by my self. Alone.. Kesian kan. Lebih kesian apa yang saya nak beli semua dah tak de. Grrr.. Nak cari lemon, lemon pulak macam tak layak untuk dijual. Sayur pun dah naik harga... Oh Malaysiaku!



Setiap ahad every week saya creambath rambut. Tapi buat sendiri la. Tak de maknanye ke salon. Memang best creambath sebab rambut jadi lembut, halus, bersinar dan wangi serta merta. After mandi atau after cuci dan basahkan rambut then apply creambath kat rambut sambil massage kulit kepala bagi darah jalan dan kulit kepala pun sihat. Then biarkan selama 15 minit. Lepas tu bilas bersih. Done! Rambut lembut tang tu jugak.

Masih menunggu message dari Lurviey sebab since yesterday after he bertolak ke Pahang untuk misi banjir, no reply from him. Line tak de kot. Katanye ke daerah Jerantut then Kuala Krau. Harap semua berjalan lancar dan dipermudahkan segala urusan mereka yang terlibat dengan misi bantuan banjir. Di sini kita bersatu, membantu yang memerlukan.

Satu tweet menarik yang saya baca

"Tak bisa bantu dgn tenaga, bantu dgn dana. Tak bksa bantu dgn dana, bantu dgn doa. Tak bisa juga dgn doa, bantu dirimu sendiri, imanmu rusak”

2 Comment for "By Myself and Creambath Weekly Routine"

Mcm best je creambath..naniey guna creambath apa?..

<@Didie Kamila> naniey gne Creambath rejoice je.. Xpenah try lagi yg lain.

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top