You don’t have to be big. You have to be remarkable

Cara Elak Akaun PayPal Di Hack

Cara Elak Akaun PayPal Di Hack | Tips Elak Akaun Paypal di Godam

Assalamualaikum 

Mesti rasa tertekan bila buka email dapat email dari PayPal macam kat bawah ni kan? 'You recently tried to make payment' sedangkan tiada apa-apa pembelian atau transaksi yang dibuat. Yang menerima dan membaca ni lagi stress!! Grrrrr.... Ini bermakna akaun telah berjaya dimasuki oleh orang lain (hacker). Menangis la kalau semua duit dalam akaun habis begitu sahaja..

Perkara penting semasa nak sign up akaun paypal. Gunakan email khas dan pastikan password unik gabungan huruf dan angka (dlm kata mudah bukan password yang anda selalu gunakan untuk mana-mana akaun)

Macam mane nak kenal pasti email yang diterima adalah daripada pihak PayPal?

Email dari PayPal akan bermula dengan 'Dear, [nama anda- contoh Aminah Binti Abu] . Sekiranya kalian dikehendaki untuk menekan mane-mane link, elakkan daripada menekan link yang dihantar melalui email dan sebaiknya log in akaun PayPal anda melalui website.

Oh ye.. Nak buka akaun Paypal dah tak susah macam dulu lagi dah. Kalau dua tahun lepas, saya pernah sign up dan gunakan akaun Hong Leong Bank dan dalam masa seminit saya dapat panggilan dari HLB untuk mengesahkan bahawa saya benar-benar sign up akaun PayPal. Tapi sekarang tak de macam ni dah. Boleh baca disini CARA BUKA AKAUN PAYPAL DENGAN MUDAH !
0 Comment for "Cara Elak Akaun PayPal Di Hack "

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top