You don’t have to be big. You have to be remarkable

Result Selepas Melakukan Rawatan TCA PEEL Perfect Skin

Result Selepas Melakukan Rawatan TCA PEEL Perfect Skin | Rawatan TCA PEel Di Malaysia

Assalamualaikum 

TCA PEEL Perfect Skin dapat membantu korang yang ada masalah kulit seperti jeragat, parut hitam, parut lubang, pori, garis halus, dan kulit kusam. Tetapi untuk melakukan sendiri di rumah ianya agak berisiko sekiranya korang memang tak tahu apa risiko dan kelebihan rawatan TCA Peel ni. Aku personally memang tak recommend untuk customer aku beli kalau korang langsung tak tahu rawatan ni nak guna macam mana, apa sebenarnya rawatan ni dan sebagainya. Baik korang guna dermaroller atau dermapen lebih mudah dan selamat. 

Hari ni aku nak sharing beberapa feedback daripada customer yang dah cuba TCA PEEL Perfect Skin ni. Sebelum aku share gambar dorang, aku nak bagitau yang TCA Peel ni daripada Ukraine dan kami ada 10%, 12.5%, 25% dan 50%.  Korang boleh baca kat sini --> Rawatan Chemical Peel Di Malaysia 

Untuk beginner atau first time user ni aku akan suggest guna yang home use je iaitu yang low percentage 10% atau 12.5%. Lebih selamat. Walaupun selamat digunakan tapi still kena extra care tau ! Silap cara guna habis la muka korang yang nak flawless. 

Ni first customer yang bagi feedback. Customer ni purchase yang 10% dan gambar selepas tu adalah gambar selepas 3 kali sesi. Banyak perubahan kan?


Kemudian customer yang ni guna 12.5% , 1st session. Banyak perubahan kan? Result depend on skin masing masing ye. Jangan pulak korang pertikaikan kenapa parut lebih kurang sama tapi result macam lambat je. Kuncinya adalah sabar. Aku tau ramai orang tak sabar. Aku pun tak sabar jugak !



Customer aku yang ni pula guna untuk jeragat. 1 sesi je korang nampak kan jeragat makin menipis dan pudar. Jeragat ni ambil masa juga dan yang penting janganlah skip sunscreen/sunblock korang.

Next customer kat shopee. Customer ni guna 12.5% sample 2ml je. Tapi result dia amazing sangat. Banyak sangat perubahan untuk deep scar macam ni.


Ada dua tiga lagi feedback tapi tak de share gambar. Aku pula sekarang busy tak sempat nak follow up feedback customer. Ada yang aku follow up tu pun sekadar bluetick je. Nanti aku share lagi ye bila ada new feedback. Korang pun suka tengok yang bergambar je kan daripada yang bertulis gitu. Ye dak !


1 Comment for "Result Selepas Melakukan Rawatan TCA PEEL Perfect Skin"

alhamdulillah..elok sungguh hasilnya tu...

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top